Anderslien Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Jeg lurer på hva som må byttes for å få inn en 525i 12v motor inn i en 520i med 12v motor? Kan girkasse og ledningsnett brukes opp igjen?
NSS Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Etter det jeg har skjønt så er alt det samme, plugg and pray
Anderslien Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 Etter det jeg har skjønt så er alt det samme, plugg and pray Godt mulig
esben86 Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 er nesten sikker på at dette skal være samme pluggene og alt men jeg for min del ville sjekka om disse motorene er fra samme årstall pga innsprøytningstypen er jo et par forsjellige dær. men sammenlign numrene på motorstyringa så ser du bedre
Anderslien Skrevet November 27, 2006 Forfatter Skrevet November 27, 2006 er nesten sikker på at dette skal være samme pluggene og alt men jeg for min del ville sjekka om disse motorene er fra samme årstall pga innsprøytningstypen er jo et par forsjellige dær. men sammenlign numrene på motorstyringa så ser du bedre Greit det. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå