Bimmerlars Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Hvem selger angel eyes til E30 som faktisk varer? I følge flere her inne er Koed og Schmiedmann sine av elendig kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 finnes det ferdige lykter til e30?? Trodde man har måtte inn med løse ringer og lime og styre... DEPO har kanskje men når jeg tenker meg om er det vel det de selger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 finnes det ferdige lykter til e30?? Trodde man har måtte inn med løse ringer og lime og styre...DEPO har kanskje men når jeg tenker meg om er det vel det de selger... Jaja, finnes komplette lykter. OS bildeler har også, men de er visst samme som hos Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Jeg vet i alle fall at GS selger en dle DEPO og de sammarbeider jo med OS bildeler så... Jeg selger også DEPO, men det er billige varer av lav kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 E30 tar seg best ut med sotede lykter uten angel eyes, uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 det er inpro osbildeler selger. Samme lyktene til e34 og e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 E30 tar seg best ut med sotede lykter uten angel eyes, uansett Sleng ut noen bilder av E30 med slike lykter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 DEPO og IN-PRO er vel det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå