MrQuaker Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Hei Har en 92 modell 535 motor med automatkasse til salgs. Har stått i bil og vert startet med jevne mellomrom frem til August 2006 før den ble tatt utav og bilen vraket. Skiftet olje og filter på den (Mobil1) og er ikke kjørt på veien etter dette. Serdeles strøken motor som var kjørt 66 832 km da bilen ble kresjet. PLanen var å bygge om enda en E34, men grunnet mangel på tid i forbindelse med jobbing ønsker jeg nå å selge denne. Alt følger med motoren for å montere den. Nye Motorfester og gearkassefester følger med. Samt bunnpannepakning. Eksospakninger er skiftet til ny type med varmeskjold. Komplett eksosannlegg i veldig bra stand kan medfølge. Har også ASC Kardang til slags. Kun seriøse henvendelser. To anmerkninger på Motor / Gear. - Luftfilter mangler grunnet at dette ble knust i kollisjonen. - Ene festet på gearkassen bak er knekket. Pris: Motor / Gear 10 000,- Kardang 3 500,- Selges eller byttes i Komplett lysegrått skinninteriør til E34.
NyborgRacing Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 selger du kun motor med alt, altså alt utenom kassa og converter
MrQuaker Skrevet November 26, 2006 Forfatter Skrevet November 26, 2006 Det kan jeg endelig, men jer er ikke interessert i å fire så mye på prisen. Prisen jeg har satt er en OK pris for å få bort begge deler. En gearkasse som dette ligger på ca 4 - 5000 vil jeg tippe, om ikke mer, så 10000 for begge deler er billig. Kommer du med et seriøst bud så vurderer jeg det selvsagt.
NyborgRacing Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 kan by deg 6000lapper for motor med alt..
Hylland Skrevet November 26, 2006 Skrevet November 26, 2006 Kan du bevise at motoren ikke har gått mer enn 66.000km???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå