Ivanrogov Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Hvem selger justerbart senkesett 20 - 80mm ca til E30 ? OT: Så på SNØ gocart på eurosport tidligere i kveld. Så vanvittig morro ut. Er det normalt? Noen plasser i norge det er slike baner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Link kanskje? Edit: På eurosport ja! Sorry Men når vi først snakker gocart.. Noen som har noen innspill om å bygge 1000ccm go-cart? Jeg og ett par kompiser har planer om det.. Jeg har en 4-sylindra 1000ccm motorsykkelmotor liggende skjønner dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Hvem selger justerbart senkesett 20 - 80mm ca til E30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Koed, powerzone, GS, Schmiedmann mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Omg. Har sett på koed og gs i 40 min, men finner ingenting. Gidder du og gi meg en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 PPF i sverige tar inn cobra coilovers til E30. Fåes i evoI, II, III. Men er 4-6ukers levering da. Dem kommer kanskje som coilovers bak også. Du kan jo spørre dem på forumet. Står en tråd under produkter http://www.pure-pf.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Omg. Har sett på koed og gs i 40 min, men finner ingenting. Gidder du og gi meg en link? https://www.koed.dk/2.1.asp?katstate=ny ... ermenuid=9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Fryktelig billig !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Fryktelig billig !! Skal være billigst i Norden! Bare være obs på at prisen er i Danske kroner, og at det er uten moms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Fullt klar over det. Men uansett et stort smil når jeg ser på sidene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå