Gå til innhold

hva kan jeg få igjen for den??


Bimmerhansen
 Share

Anbefalte innlegg

Vurdere å selge eller bytte bort mib Bil men jeg lurer på hab jeg jan få igjen får den.

http://pic5.piczo.com/akahansen/?g=26482224&cr=5

fakta.

Bmw 320i. 1988mod. ".dørs

Bilen er hvit, den er nylakkert og rustbehandlet og understelssbehandlet- DVS 100% rustfri.

Det er Nytt interiør, med svart dashbord, midtkonsoll, svarte skinntrekk i dørene, nytrukket hattehylle, alu kule på stanga, hvite intrumentskiver, gt ratt og helt nye bøtte/sport stoler i svart skinn, svarte stoff matter foran og bak, nye alu-pedaler og fotstøtte. og sparco puter på selene foran og bak-

Meget god teknisk stand.

Simmons effektanlegg og powerfilter.

følger også med ett bagasjelokk med dtm spoiler og en dønn strøken girkasse-

Bilen har godt 220.000 men bærer ikke preg av mange KM.

Har dessverre ikke bilder av den nå-

Men er det noen som har peiling på hva en sånn e30 er verd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke store motoren å den har rullet et stykke + at den er ungdoms kjørt å det trekker litt need,men har alt å si om du treffer den rette kjøper :) å den er nylakkert,det kan være et +/- på grunn av at den kan være lakkert på grunn av mye rust,å rusta kommer tilbake dessverre.å bilen er hvit,det er som regel et - men alt avhenger av kjøper å brukt bil prisene.dårlig marked får brukt biler :/ lav rente å norges bank låner ut alt dem kan :) så da blir det heller nye biler på mange å brukt prisene går need :/ men legg ut noen bilder av hele bilen å invendig + ren bil i dagslys,så er det letere for folk å bedømme bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...