Bimmerhansen Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Vurdere å selge eller bytte bort mib Bil men jeg lurer på hab jeg jan få igjen får den. http://pic5.piczo.com/akahansen/?g=26482224&cr=5 fakta. Bmw 320i. 1988mod. ".dørs Bilen er hvit, den er nylakkert og rustbehandlet og understelssbehandlet- DVS 100% rustfri. Det er Nytt interiør, med svart dashbord, midtkonsoll, svarte skinntrekk i dørene, nytrukket hattehylle, alu kule på stanga, hvite intrumentskiver, gt ratt og helt nye bøtte/sport stoler i svart skinn, svarte stoff matter foran og bak, nye alu-pedaler og fotstøtte. og sparco puter på selene foran og bak- Meget god teknisk stand. Simmons effektanlegg og powerfilter. følger også med ett bagasjelokk med dtm spoiler og en dønn strøken girkasse- Bilen har godt 220.000 men bærer ikke preg av mange KM. Har dessverre ikke bilder av den nå- Men er det noen som har peiling på hva en sånn e30 er verd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 20 - 25k Men trenger bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 glemte å skrive at biln har nye bremser foran og bak og er senket 60-40 og at bare setene kostet 8000kr!! Brukte 12.000 på inntreøret og at den er Eu-ok og at det nettopp er gjort forstillingskontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Veldig vanskelig å si uten å se den da, men jeg ville nok ikke betalt mer enn 30 lapper for den såfremt den ikke er ekstremt strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 je jeg skjønner det .. jeg kjøpte den for 25 og har kostet på den 25-- hehe-- den var da i meget god teknisk stand men veldig stygg-- Nå fremstår den som strøken, har sett styggere 320`r til 35-40 får å si dt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 veldig ot men nå har vi passert 100000 innlegg under teknisk e30 hansen sin var nr 100000 woho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 DEILIG!!! hehe-- noen som har noe formening om hva bilen min er verdt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Vell lettere og si med bilder da men rundt 25k tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Det er det som er så synd at man får lite eller ingenting på det man evt koster på bilen. Solgte gamlebilen min for 8000, og det var inkl. 1 år gamle 17" med dekk med nypris på 10.300,-. Bil er kun løpende utgifter, men det er jo så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 ja det er sant-. glemte også å skrive at bilen har mp3 spiller, basskasse, 4 høytalere og forsterker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 er vel egentleg veldig vanskelig å sei ein pris uten bilder, men det er jo og opp til kva kvar enkelt ville ha betalt for noko sånt... Nokon vil kanskje gi 30.000kroner, mens andre hadde gitt max 10.000kroner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 japp det er nok sant. men tror nok viss folk hadde sett den på ordentlig og prøvd den ville jeg nok fått 35-40 hvertfall.. viss det er e30 man absolutt vil ha så er min ett meget godt valg-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 35-40 ? da burde den være grusomt bra stand ivertfall, men vist du kunne skaffet noen bilder kunne vi jo sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 var interessant dette altså.. men gjerne bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 er ikke store motoren å den har rullet et stykke + at den er ungdoms kjørt å det trekker litt need,men har alt å si om du treffer den rette kjøper å den er nylakkert,det kan være et +/- på grunn av at den kan være lakkert på grunn av mye rust,å rusta kommer tilbake dessverre.å bilen er hvit,det er som regel et - men alt avhenger av kjøper å brukt bil prisene.dårlig marked får brukt biler :/ lav rente å norges bank låner ut alt dem kan så da blir det heller nye biler på mange å brukt prisene går need :/ men legg ut noen bilder av hele bilen å invendig + ren bil i dagslys,så er det letere for folk å bedømme bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg