Ingebrigtsen Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Selv om det er en selvfølge for de fleste av oss vil jeg bare minne på og sikre bilen godt ved arbeid under den. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=164514 Det er fort gjort og tenke, men jeg skal jo "bare" gjøre noe kjapt under der, se hvor galt det kan gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Synd når sånt skjer!!! kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Huff, kondolerer. Har mange ganger tenkt på det samme når jeg legger meg under bilen.. passer alltid på at det er godt sikret, for jeg har vært i lignende situasjon før, bare det gjaldt en båt som jeg lå under å malte, fikk hele båten over meg å hadde flaks som overlevde.. lå på intensiven på ullevål sykehus i 1 mnd, for så rehabelitering av ryggen og gangfunksjon i ett halvt år.. TENK SIKKERT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Uff. Skummelet det der Har vore "nett" under eit par gonger eg også, men har tatt til vett og sikrer skikkeleg no! Kondolerer til venner og familie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 huff :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Jekken til en kompis av meg kolapsa da han lå under. Men heldigvis er han fra India, og er ikke store gutten. Krøyp bare ut under bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Jekken til en kompis av meg kolapsa da han lå under. Men heldigvis er han fra India, og er ikke store gutten. Krøyp bare ut under bilen. Han hadde flaks da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Godt eksempel på Usikkerhet :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Godt eksempel på Usikkerhet :/ Det der er ett godt eksempel ja, men du kunne jo lagt ved at ingen var under bilen når vi jekka opp med det der, kunne kanskje brekt en arm med maks uflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Det stod jo i den posten at han bare brukte dette for å jekke opp med.....bilen står jo da allerede på bukker, bare at han hever bukkene.....er jo bare armene man har under bilen da Edit: litt for sein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askeladden Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 http://www.ht.no/incoming/article63080.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Det stod jo i den posten at han bare brukte dette for å jekke opp med.....bilen står jo da allerede på bukker, bare at han hever bukkene.....er jo bare armene man har under bilen da Edit: litt for sein jeg vet veldig godt atte ingen av vårs var under bilen når vi holdt på eller jeg tokk bilde av jekken.. menmen ment som ett eksempel på usikkerhet (har sett maaange gjøre sånn for så å legge seg under bilen) her er ett bedre eksempel over åssen ting IKKE skal gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Garasjejekker er så absolutt ikke trygt. Den kan miste trykket, skli unna, knenne etc. Sikre alltid med bukker, treklosser eller lignende. Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Trist at slikt skjer Men får håpe at vi andre tar lærdom av dette og opprettholder sikkerhetskravene. *Kondolerer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Jeg kjenner han her fra rallycross miljøet. Han var en av norges beste rallycrossjåfør og gikk bort så alt for tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå