Hylland Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Heisann... Har orginale baklykter på min kvite E34, og tenkte eg skulle kjøpe nokon nye, men er usikker på om eg skal ha sota lykter bake og mørke lykter framme, eller om eg skal ha kvit blink bake. Har kvit blink rundt heile bilen, unntatt bak! Er usikker på om kvit blink blir fint til kvit bil! Nokon som har bilder av kvit E34 med kvit blink bak, og eventuelt med mørke lamper framme?? Dette heiter vel DE-lamper!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 Hmm... Vart ein del bedre enn eg hadde trudd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 ja, syns det er ganske så pent jeg. men, du har jo også de svarte listene.. da blir det kanskje enda penere tror jeg. får litt mere "brudd" i det hvite. en hva du gjør med den bilen jeg la ut over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå