Bmwgutt Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Hei, hvordan er det med å få kjøre på bane uten førerkort? er dette tillatt på noen måte? har hørt om folk som kjørte på rudskogen osv. uten førerkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 om du har løpslisens og driver med racing på lik linje som folk spiller fotball eller kjører motorcross er det vel lov, men du får ikke kjøre på gatebil etc uten førerkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 om du har løpslisens og driver med racing på lik linje som folk spiller fotball eller kjører motorcross er det vel lov, men du får ikke kjøre på gatebil etc uten førerkort Hva må til for å få løpslisens da? å gjelder dette da kun konkurranse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 man må vel ha hastighetslisens og løpslisens. ja gjelder ved konkurranse og trening, men da må man jo være medlem av klubb/forening etc så vidt jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olejørgen Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Du må også ha førerkort for og kjøre på bane selv om du har førerlisens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 om du har løpslisens og driver med racing på lik linje som folk spiller fotball eller kjører motorcross er det vel lov, men du får ikke kjøre på gatebil etc uten førerkort Mener man må søke om disp for å få kjøre uten førerkort. Martin Schanche mista lappen en gang og sleit med det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 Martin Schanche mista lappen en gang og sleit med det der. Husker det der når du nevner det.. Men om det er mulig å søke eller hva som må til, hvor å hvordan gjør man det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 går det ann og kjøre på bane med lappen fra polen ? er jo maaaange som reiser til polen og tar lappen når de har mista den her i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Man har jo visse racing klasser som kan kjøres uten og være over 18(drifting har nå fått 15års grense, og jeg stiller til neste år ) Locost klassen TROR jeg du kan kjøre når du er 15, altså bare ta racing lisens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutt Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 Man har jo visse racing klasser som kan kjøres uten og være over 18(drifting har nå fått 15års grense, og jeg stiller til neste år )Locost klassen TROR jeg du kan kjøre når du er 15, altså bare ta racing lisens.. Har ikke noe å gjøre med at jeg ikke er gammel nok hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Man har jo visse racing klasser som kan kjøres uten og være over 18(drifting har nå fått 15års grense, og jeg stiller til neste år )Locost klassen TROR jeg du kan kjøre når du er 15, altså bare ta racing lisens.. er det forsatt mulig å ta lappen i polen å kjøre lovelig i norge? hva skjer om man blir stoppet da? klarer ikke få dette til og stemme jeg asså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå