Sandersen Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Sikler litt på en z3 nuhttp://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8782226&sid=1aGoNo4dB235342&pos=2&tot=13 Og da lurer jeg på om det er noen som har erfaringer med disse bilene ? Jeg har ingen erfaringer med dem, åssen dem er og kjøre , akselerasjon (med tanke på 1.8L) slitesterke?, standarfeil. Åssen dem er på evnt vinterføre osv osv spytt ut!. Kan vell ikke være så alt for gæren forsikring siden det er 1.8L og vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 26, 2006 Forfatter Share Skrevet November 26, 2006 liksom 115 hk 1.8. vill ikke ha en snegle bil eller, hva kan man sammeligne den med da ? 325 e30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 26, 2006 Share Skrevet November 26, 2006 Jeg kan bare uttale meg om 2.8 literen min med noen + hester, og M-understell. Går fantastisk og føles som gocart. Har bare positive ting å si om bilen min. Jeg mener at du ikke bør kjøpe mindre enn 1.9 med 140hk. Den vil gi deg mer glede tror jeg, ikke så mye dyrere heller. Det beste er helt klart 2.8, da får du brede bakskjermer også, men det er jo en helt annenpris også i tillegg til at de er forholdsvis sjeldne. http://www.bmwguiden.no/modules.php?set ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 2.8L blir litt i det dyraste laget for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Z3 2.8 er nok en av de realistiske drømmebilene for meg om jeg lever til ungene er flytta hjemmefra. Da har nok prisene falt til et meget akseptabelt nivå også KjellZ3: Den Z3en din er bare så grisefin!! Heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 Skulle gjerne hatt 6'ern men litt stiv i pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Takk ioctl. Får da håpe du lever til barna flytter ut, men man vet jo ikke fordi noen flytter aldri ut Dagens ungdom er som Jesus, bor hjemme til de er 30, og hvis de gjør noe er det et under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå