Gå til innhold

Lakk problem !

RonnyRonny
 Share

Anbefalte innlegg

Halla

Kjøpte nettop en ny bmw. bmwen hadde en lakkskade og det ser ut som at den senile karen som eigde bilen før meg har greid og vaske bilen med en grov svamp eller med stål ull.. ;/

Det ser ut til at det kun er skader i klarlakken, hvordan kan det her rettes opp på, må bilen farge og klar lakkeres på ny ? :roll:

Mvh

Ronny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med den typen lakkskader er å prøve en god rubbing, lakkrens og til slutt en god behandling med voks. har selv gode erfaringer med auto glym sine produkter. Bruk maskin. For hand blir det ikke bra resultat :!: Vist dette ikke funker eller du ikke har gjort dette før, anbefaler jeg deg heller å levere bilen inn å få den rubbet og teflon behandlet. Det koster fort et par tusen, men er absolutt verdt hver ei krone :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldrig prøvd teflonbehandlig på noen av mine biler, men har en del kompiser som har gjort det, og resultatet har vært meget bra. Mener Tromsø bilpleie & service, vianor og den bilpleie sjappa i tromsdalen gjør teflon behandling av bil :) Personlig vasker og polerer jeg selv 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...