Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hva koster et kit til M50B25? Hvor mange hk ekstra får jeg ved normalt/anbefalt trykk?

Følger alt av deler med slik at det bare er å montere dette uten noen annen omfattende arbeid? Plug and play altså??

Leser du tråden, så er nok samme spørsmål/svar stilt flere ganger.

Såfremt noe ikke har forandret seg, koster kit'ene til A-dekk ca 10000. Da mangler du downpipe og rør til/fra IC. Hk vil bli ca 240-270 og plug and play er vel å ta litt hardt i. Du bør helst borre hull og sveise inn returolje fra turbo i bunnpanna over oljenivå, muligens sveise downpipe viss du ikke finner noe "bolt on" og garantert noen modinger for å få plass til IC.

Rett meg viss jeg tar feil noen.

Skrevet
Hva koster et kit til M50B25? Hvor mange hk ekstra får jeg ved normalt/anbefalt trykk?

Følger alt av deler med slik at det bare er å montere dette uten noen annen omfattende arbeid? Plug and play altså??

Anbefalt trykk er 0,4-0,5 bar.. Får ca 90 hk ekstra.

Det meste følger med , er vel plug and play så godt som det går.

Noe arbeid blir det, med tanke på intercooler å feste dette osv.

Så er det trykk røra du må lage selv

Skrevet

Hei har ikkje gadda å lest igjennom heile tråden, så veit ikkje om noken har spurt etter m52b28 ? forskjellen på ditt kit og kimmitsports sitt kit?

mvh jørgen

Skrevet

OT: hvis ingen gidder å lese tråder her på bimmers. så blir trådene en eneste lang repetasjon av seg selv.

når jeg leter etter utsagn, innlegg i tråder og spesifikt vet hva jeg leter etter. som f.eks fastbmw her.

ctrl+F "m52b28"

da går det som en lek :D

Sorry off topic trådstarter. men, se det på den gode siden. jeg bestiller snart et kit av deg :lol:

Skrevet
Hei har ikkje gadda å lest igjennom heile tråden, så veit ikkje om noken har spurt etter m52b28 ? forskjellen på ditt kit og kimmitsports sitt kit?

mvh jørgen

Vill ikke lage kvalme her men du kan jo høre hva du får med av kimmit. og til hvilken pris. Du for med mere av meg.

Etter det jeg har forstått så er kitta hans: Turbo u/westgate, grenrør, og en ting til.

Mitt er det turbo med westgate,intercooler,grenrør, dumpventil,bensinregulator,div slanger, turbotimer, og div nippler osv.

10000kr

Skrevet

Ok skjønner.. eit tilnerma komplett sett uten down pipe og rør til og fra IC altså...

Eg, kim og tim i kimmitsports kommer fra by, så har prata litt med tim ang. turbo på min bil, men har aldri kommet fram til noke pris.. derfor eg hører med deg om du klarer å skaffe til min bil og.. alltid lurt å forhøre seg litt før en handler vettø :)

Skrevet

turbo med westgate,intercooler,grenrør, dumpventil,bensinregulator,div slanger, turbotimer, og div nippler osv.

10000kr

av disse 10 000 så skal det dekke:

frakt,moms,avanse og kankje andre ting jeg ikke vet.

Så til slutt så kan ikke alle disse delene koste så mye? hvordan er kvaliteten i forhold til pris når det er såå billigt?

JEG føler det nesten er for godt til og være sant..

når du tenker på at kun en standar Garret T3 turbo ligger på rundt 8-10k

Skrevet
turbo med westgate,intercooler,grenrør, dumpventil,bensinregulator,div slanger, turbotimer, og div nippler osv.

10000kr

av disse 10 000 så skal det dekke:

frakt,moms,avanse og kankje andre ting jeg ikke vet.

Så til slutt så kan ikke alle disse delene koste så mye? hvordan er kvaliteten i forhold til pris når det er såå billigt?

JEG føler det nesten er for godt til og være sant..

når du tenker på at kun en standar Garret T3 turbo ligger på rundt 8-10k

Hehe.. ja.

Frakt kommer i tilleg da det er 500kr.

Men det er jo greit at det er så billig... for dere. Kan ikke akkuratt si vi tjener grovt på dette men det trenger vi ikke så lenge vi selger mange sett og har mange fornøyde kunder

Skrevet
Ok skjønner.. eit tilnerma komplett sett uten down pipe og rør til og fra IC altså...

Eg, kim og tim i kimmitsports kommer fra by, så har prata litt med tim ang. turbo på min bil, men har aldri kommet fram til noke pris.. derfor eg hører med deg om du klarer å skaffe til min bil og.. alltid lurt å forhøre seg litt før en handler vettø :)

Stemmer veldig bra... har trykkrør sett og men dette koster 2500kr. mange velger derfor å sveise dette i eksosrør i stede

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...