Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
a-dekk

hadde du med deg ein burgunder rød bmw med prøve skilt på treffet?

funka bilen bra eller?

Stemmer det.. hadde en del problemer. Hadde av turboen dagen føre vi skulle dra oppover å rakk ikke teste bilen før dette.

Dette endte med at turboen ladet 1,5bar. Dette gikk ikke å kjøre med så prøvde flere ganger å finne ut hva feilen var... stilte på wastegaten sjekket slanger osv..

Det var seff slangen fra turbo til wastegate som lå i klem... etter dette var fikset gikk det bra.

ja lada no nok da sikkert på orginal motor:) hehe

• 2 weeks later...
  • Svar 943
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hei har ikkje gadda å lest igjennom heile tråden, så veit ikkje om noken har spurt etter m52b28 ? forskjellen på ditt kit og kimmitsports sitt kit?

mvh jørgen

Vill ikke lage kvalme her men du kan jo høre hva du får med av kimmit. og til hvilken pris. Du for med mere av meg.

Etter det jeg har forstått så er kitta hans: Turbo u/westgate, grenrør, og en ting til.

Mitt er det turbo med westgate,intercooler,grenrør, dumpventil,bensinregulator,div slanger, turbotimer, og div nippler osv.

10000kr

Vil kommentere denne noe.

Kjenner noen kammerater som har prøvd A-dekk sin Turbo og Kimmit sin Turbo.

Der vil vi si att det er en grunn til att kittet hos dere er så billig ;)

XsPower er ikke akuratt kjent for sin kvalitet over tid !

Jeg ville anbefalt dere som skal handle legg i dem ekstra små kronene Kimmit tar mer for sine kitt

Skrevet

Vil kommentere denne noe.

Kjenner noen kammerater som har prøvd A-dekk sin Turbo og Kimmit sin Turbo.

Der vil vi si att det er en grunn til att kittet hos dere er så billig ;)

XsPower er ikke akuratt kjent for sin kvalitet over tid !

Jeg ville anbefalt dere som skal handle legg i dem ekstra små kronene Kimmit tar mer for sine kitt

Hei, har testet denne helt oppmot 2,5bar hehe dette er noe av det råeste jeg har vert bort i:)

Denne turboen gir ikke seg med det første;)

Kammerater har tidligere kjøpt fra A-dekk og andre her inne men nå er det bare Kimmit sine turboer som gjelder.

Det var gode Turboer det også men denne skilte seg ut !

Og til hvilken pris:)

Link til vidunderet :

http://kimmit-sport.com/e-shop/product_ ... ucts_id=29

Bestem deg da, har du testa eller kamerata dine?

Beklager ot men for meg så virker det som om noen prøver bare lage ris til egen bak :roll:

Skrevet

Må bare si en ting... litt ekstra penger er vel litt å ta i. Kimmit sitt turbo kit inkluderer turbo manifold og intercooller. Eller så var det turbo manifold og wastegate.

Og en annen ting den turboen som det ligger link til skaffer jeg og den.

Bare den koster 4500kr i stede for.

Og til slutt så er vi tilbake på at dette er en salgstråd, og til deg "Bmwfreak" som sa kimmit sis er bedre billigere osv. LAG EN NY TRÅD OM DETTE.

Skjønner ikke det skal være så jævelig vannskelig!

Skrevet

Har hatt kimmit sitt kit på bilen min.. Var ikke så mye og skryte av den. Grenrører fra kimmit er helt likt a-dekk sitt! Bare at det ikke har det stygge KSR merket på. Så er grenrøret til a-dekk over 1000lappen billigere.. Prisen kontra kvailitet er ikke vits å diskutere. A-dekk er så mye billigere at det er utrolig. Kvalitet kan skal ikke klages på.

Skrevet

vurderer sterkt å kjøpe et kit til m20b25, men jeg lurer på den ekstraspruten din. Hvorden er den i forhold til haltech F5. koster omtrent det samme.

Og har du grenrør til volvo b230? Evt. pris?

Skrevet
vurderer sterkt å kjøpe et kit til m20b25, men jeg lurer på den ekstraspruten din. Hvorden er den i forhold til haltech F5. koster omtrent det samme.

Og har du grenrør til volvo b230? Evt. pris?

Kjenner du mange som har brukt/har F5 ekstra sprut? Og har peiling på dette? Hvis ikke ville jeg anbefalt deg det A-dekk har. Mye lettere for han og bistå deg når han kan det du bruker. Han hjelper deg gjerne med å få det til og fungerer osv.

Skrevet

er ikke så mye å ha peiling på egentlig. en skrue for fuel mengde og en for start trykk.

Jeg bare lurer. det er jo den eneste delen han leverer som ikke ligger langt under alle andre i pris..

Skrevet
er ikke så mye å ha peiling på egentlig. en skrue for fuel mengde og en for start trykk.

Jeg bare lurer. det er jo den eneste delen han leverer som ikke ligger langt under alle andre i pris..

Ligger bilde og info om denne på side 1 her.

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...