cornelius Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 har et M-tech Intreør til E30 liggende i garasjen og støver ned, så tenkte at jeg kansje skulle kvitte meg med det, men da jeg fant det fram ble skuffelsen stor. Var endel hull i det, så fant ut at jeg heller skulle prøve og fikse det, siden jeg trudde at man fikk kjøpt løse puter fremdeles, men den gang ei, finner det ikke i etk`n Noen som vet hvor man får tak i dette? skal innom min lokale bmw forhandler på onsdag, så gidder ikke ringe di i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 synes jeg så at koed hadde trekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 27, 2006 Forfatter Share Skrevet November 27, 2006 er vel ikke trekket jeg er ute etter, siden jeg tviler at jeg er flink til og trekke over.. tenkte på bytteputene, vet de eksisterer fordi jeg kjøpte noen for en god del år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå