maartn Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Noen som har noen erfaringer med Alpine CDA-9847R ? Skal brukes som forsterker til 6x9 høytalerene mine.. ikke noe store greier, men at det blir litt mer trøkk enn clas ohlson spilleren min! Er det f.eks mulig å skifte mp3 floor? altså.. mappe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Gei spiller det der, til grei pris. Og med alpine får du jo justere lyden sån du vil ha den, pga veldig gode lyd instillinger. Så vist du er på jakt etter noe billig bra så hadde jeg ville kjøpt den der Men forsterker til 6x9 er det ingen CD-Spillere som skulle vert brukt til, pga att du mister mye bass og får ikke brukt høytalerne helt ut, så ville anbefalt en forsterker også. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Har kjøpt den nå, og fungerer utrolig bra Kjempe bra spiller til 1800,-. Og prikken over i'en må være at man kan velge "amber" lys fargen, som er den samme som i bmw instrumentene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termos88 Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 jeg har denne spilleren og den funker ganske bra...ivertfall til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Noen som har noen erfaringer med Alpine CDA-9847R ?Skal brukes som forsterker til 6x9 høytalerene mine.. ikke noe store greier, men at det blir litt mer trøkk enn clas ohlson spilleren min! Er det f.eks mulig å skifte mp3 floor? altså.. mappe Ikke akkurat den, men jeg har Alpine CDA-9855R(tror jeg) Og den er meget bra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå