Gå til innhold

HID/Xenon - ettermonteringssett, 6000K [Solgt]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Settet er produsert av kvalitetsleverandøren ProLumen og pærene er 6000K.

Passer f.eks i tåkelyktene til alle e46-modeller med før-facelift ovale eller M-tåkelykter. Godt mulig at de passer i andre lykter på andre modeller også, men det kan jeg personlig ikke gå god for. I lyktene nevnt ovenfor er det i hvertfall plug&play. -) Men sjekk gjerne hva slags pærer du har i lyktene for sikkerhets skyld.

Inneholder 2 stk xenon 9006/HB4 pærer, 2stk Igniter/tenner og 2 stk ballaster. Se bilde under.

Settet er nesten ikke brukt, hvilket også er grunnen til at det er til salgs -)

Selges ikke for under kr 1000,- + frakt

Kan evt. hentes i Songdalen/Kristiansand.

hid_1.jpg

hid_2.jpg

hid_3.jpg

Skrevet
Er dette noe politi/Eu-kontroll vil henge seg opp i siden det ikke er lyktespylere på de?

Godt spørsmål. -)

Personlig vet jeg ikke om noen biler i det hele tatt som har xenon originalt i tåkelyktene (med eller uten lyktespyling). Derfor er det vel heller ikke realistisk å få disse godkjent.

Når det er sagt så vil jeg ikke si at sjansen for å bli tatt er særlig stor, uten at jeg kan garantere for noe som helst. Jeg fikk i hvertfall ikke noen anmerkning da jeg sist hadde min bil på EU-kontroll hos NAF.

Skrevet
Jeg fikk i hvertfall ikke noen anmerkning da jeg sist hadde min bil på EU-kontroll hos NAF.

Grøftelys er ekstrautstyr og er ikke påbudt.

Så det er heller ikke noe krav om at de må fungere, så hvis man har grøftelysene av når man leverer bilen til kontroll er sansynligheten for at de i det hele tatt gidder å ta seg bryet med å finne knappen som slår på lysene så svinnendes liten at den ikke er tilstede.

Og vis man skulle få anmerkning på det er det like dumt som å få anmerkning på at klokken i cupeen ikke virker.

Skrevet
Og vis man skulle få anmerkning på det er det like dumt som å få anmerkning på at klokken i cupeen ikke virker.

Er det ikke noe som heter at montert ekstrautstyr skal fungere? Tenker da på utvendige gadgets. Selv om et tredje bremselys ikke er lovpålagt, så skal det fungere om du først har det.. men er enig i at det er flisespikking på tåkelys.

Skrevet
hva med e-46 facelift? passer de da?

Godt spørsmål -)

Hvis du har standard-fangeren med de bittesmå tåkelyktene så tror jeg du har H11 pærer. Og da passer det vel ikke. Hvis noen har høyere kompetanse enn meg så korriger meg gjerne -)

Skrevet

Er det noen som vett hvilken pærer det er i en 03-Touring i grøftelysene orginalt.Kan jo seffen ta ut ei pære for å se,men vist noen vett det slepper jeg og demontere hehe

Så dette settet passer uten noen problem på min 03-Touring.Er det automatisk høydejustering på disse.

Skrevet
Er det noen som vett hvilken pærer det er i en 03-Touring i grøftelysene orginalt.Kan jo seffen ta ut ei pære for å se,men vist noen vett det slepper jeg og demontere hehe

Jeg er ikke sikker. Hvis du har 03-modell så har du vel sannsynligvis faceliften. Og da tror jeg du har h11-pærer.

Så dette settet passer uten noen problem på min 03-Touring.Er det automatisk høydejustering på disse.

Jeg var nok litt kjapp i vendingen når jeg påstod at settet passer i alle e46 modeller. Blir vel mer korrekt å si at det passer i alle biler med 9006/HB4 lykter/pærer.

Dette settet inneholder bare pærene og det som trengs for å få dem til å lyse. Ingen justeringsmekanismer :/

Skrevet

så mye, da hadde jeg solgt hadde jeg vært deg. brukte pærer er jo ikke gromt å kjøpe. kan jo ryke om ei uke :( eller ett år.. hadde tenkt til å by 800. bare å si ifra hvis noen trekker seg. jeg byr 800 pluss frakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...