silver Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 har nettopp hatt motoren utav bilen, grunnet clutch bytte, har funnet lufte skruen under bilen på girkassa, men kossen ska eg gå mest mulig effektivt frem... har ikke garasje så jeg skrur ute i oppkjørselen å gidder ikke å stå der ute i pøssende regn... så lenge ivartfall... BMW 325i e30 86mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Akkurat på samme måte som du lufter bremsene,få en til å sitte å clutche. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Evt kjøper du en bremselufter som lufter med overtrykk koster kanskje 200 kroner og den gjør jobben enkelt til en enmannsting. Dersom du lufter på pumpe pedalen måte, så kan det hende at pedalen ikke kommer opp igjen av seg selv de første gangene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 en ting du burde passe på er att nedløpet til clutchen fra tanken er dn slangen som står inn oppe på beholderen til bremse vesken, må være nokk veske slik att d kommer i slangen.. viss du skjønner:P bremselufter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silver Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 altså jeg fyller bremsevæske på bremsvæske tanken å clutcher som f*** så går jeg under og åpner og lukker lufte-skruen også påan ijenn? slangen som går fra bremse-væske tanken er smekkfyll av luft d rant helt tomt når jeg tok utav motoren vil dette også gå vekk rimelig snart eller må jeg pompe til i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Du kan koble en slange fult med br.veske fra bremsekalipperen til slaven åpne ventilene og pummpe på bremsen. Da slipper du og etterfulle så mye.Ventilen på slaven veneder vel nedover? Da er dette den nest beste måten. Finne opp krutt o.s.v. Det regner jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå