Søreng Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Har 195/55/r15 dekk til vinterdekk.. Skulle ha fylt i luft... Er det noe standard trykk som skal i eller kommer det ann på dekket? I såfall hvilket trykk bør jeg ha? Bilen er en e36 coupe! Har ikke den lappen i førerdøren der det står Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Har du instruksjonsboka? Står der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Det står som regel på ALLE bensinstasjoner på en tabell!!! Hvor mange millioner tråder skal det være om lufttrykk i dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Det står som regel på ALLE bensinstasjoner på en tabell!!! Hvor mange millioner tråder skal det være om lufttrykk i dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Og hvor mange innlegg skal det være hvor det står det samme Patrick? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Har 195/65/15 og trykket skal i følge boken til min bil være 2.1 framme og 2.4 bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.popp Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 jo mer trykk jo bedre grep....men ikke for mye da...2.3 framme / 2.5 bak e dritbra på de fleste bmw'r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 fylte i går, 2.1 framme og 2.4 bak! Ble kjempe! sorry patrick, glemte å søke før jeg laget tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå