Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Nei var ikke noe bedre bilde, men skal se om jeg finner ett bedre senere, skal sende opp noen bilder senere i kveld, men nå holder jeg på med anlegget så det blir ikke med en gang.
Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Tja, har tatt noen bilder av fronten på bilen, men den er ikke skrud fast enda, pga att jeg ikke har alle boltene osv. Det eneste som må gjørest er å sjere av disse og bytte "Støtdemperne" som du fester støtfangeren i. Fronten skal lakkes og rettes litt på, og så skal det monteres riger DTM leppe. Og ser ikke serlig pent ut nå når hele fronten og griller osv er demontert .
Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Da har jeg fått testet subene , stor fornøyd med lyden, slo noe sinsykt Men forsterkeren til sub'ene var litt i lengste laget til å sette fast på sidene i bagarsjerommet, så holder på å fjusker til en patent bak skilt plata . Ops! er ikke ferdig enda nei , kablene skal trekkes mye finere og plata skal festes på anet vis Veldig dårlige bilder, men du ser da hvordan det er tengt
Viko Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 Korfor facelift? Gamle er jo mye finere. Der det er hull på den gamle midten nede, kommer det luft til oljekjøleren, du må fjerne den delen på faceliften fangeren.
Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Skal fjerne den ja, men den gamle fronten er strengt talt langt ifra finere en den nye , hater den stygge cromen og stygge grøftlys årningen Pluss att det finnes nesten ingen fine lepper til prefacelift. Men det er da selvsagt smak og behag det da .
Skimmy Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 synest facelift fronten med IS leppe og nerve senking framme er SVIN rått! blir bra detta.. ser jo shabby ut nå. men er jo fordi du ikke er ferdig.. stå på
Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 IS leppa er fin den ja, men er da nesten samme leppa, bare att Riger leppa er litt mere avrundet og bilen blir litt lavere med riger leppa frame. Nei ser ikke serlig pen ut nå nei, men det blir bilen skal vere klar for lakering rundt slutten av desember .
Skimmy Skrevet Desember 6, 2006 Skrevet Desember 6, 2006 tror ikke jeg har sett rieger leppa. veit at jeg vil ha facelift front me is leppe.. eller rieger. vist den er litt lavere. har E46 styling på.. synest bilen blir råere med facelift fangere. meira racing look. vist det er det man er ute etter..
Endre87 Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Skrevet Desember 6, 2006 Her er ett bilde av Rigger DTM front leppe på bilen til en kompis av meg, synst det er en fin leppe . Men visest da jevlig dårlig det hakket i mitten da, pga av att den bilen er så jevlig lav .
Endre87 Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Skrevet Desember 7, 2006 Fant ett bilde av Hartge Prefacelift hekken, men var ikke så pen som jeg trodde, så får se hva jeg finner på.
E.Wenaas Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 ja, den rieger leppa er jo grise lekker! syntes det blir penere en IS leppa, og den hekken var noe kjedelig ja funnet ut farge enda eller??
Endre87 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 Har en knapp på Techno Violet med noen effekter og kansje litt mørkere en den fargen er orginalt. Skal sette opp bilde av fargen senere. Skal få tatt noen bedre bilder av det jeg har gjort med fronten seinere til deg .
Skimmy Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 brock b1 er jo dritpent på bmw. tsw r-evo er litt stilige også. og tsw hockenheim-r er stilig vist du skal ha litt racing look, veit ikke om du har sett den grønne E30`n med hvite Hockenheim felger. synest dem passer ganske bra på E30
Endre87 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Skrevet Desember 8, 2006 Kom gjerne med foslag til Felger på bilen . Mvh
smood Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 Azev A med kant, Alpina, de gamle hartge felgene. Brock B1 er jo oppbrukt nesten, men pent er det har jo vært endel bmw'er med det i Surnadal og omegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå