Endre87 Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Skrevet Februar 7, 2007 ser bra ut;)ka senking du ska ha? Er nytt Apex 60/40 sekesett med dempere på bilen nå, ble montert for 4 måneder siden
Endre87 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Skrevet Februar 13, 2007 Da er all rust tatt på bilen og er nesten ferdig nedpusset til lakering, så nå er det ikke lenge til den er ferdig Skal ivei for å se på bilen om Fredagen tenker jeg, om delene fra Koed har kommet, så da er sikkert bilen snart ferdig Men er på jakt etter en 4 kanals forsterker, om noen har en liggende til en bra pris så er jeg intrisert
Endre87 Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Skrevet Februar 22, 2007 Nå er bilen snart ferdig, etter en go del rustsveising Men nå har lakereren startet å lakere . I mellomtiden har jeg skaffet noen signalkabler og div anet til anlegget
E.Wenaas Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 få se noen snik bilder av bilen under fargeprosessen da
BMWM Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 tenkt å valse da? plass til dissa felgane me dinna senkinga?
ReiRud Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 er ikke lenge til nå da har en forsterker liggende jeg...! er ikke lange veien for å se på den heller er kansje 5 kanaler...
Endre87 Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 få se noen snik bilder av bilen under fargeprosessen da Blir sikkert noen bilder under lakering ja , får håpe det isåfall
Endre87 Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 tenkt å valse da?plass til dissa felgane me dinna senkinga? Blir dårlig med valsing tror jeg, har ikke vals han lekerer karen, men 18" tommerne skal gå på bilen uten problemer sier folk som har hatt de. Så fult mulig att det blir 18"
Endre87 Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 er ikke lenge til nå da har en forsterker liggende jeg...! er ikke lange veien for å se på den heller er kansje 5 kanaler... Nei blir nå snart, stikker dit å ser på bilen mandag, for da har jeg fått taktrekket, for tok ut For og Bak rute når jeg lakerte bilen, for å få lakert inni kantene der Den forsterkeren, hvilket merke er det? Og hva har du tengt deg i pris?
ReiRud Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 soundstream...splitter ny for 12dager siden:) montert sist helg! kostet litt over 5000 tror jeg, skal sjekke...får den billig iogmed at jeg skal avansere til 5 kanaler:)
Endre87 Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Skrevet Februar 25, 2007 soundstream...splitter ny for 12dager siden:) montert sist helg! kostet litt over 5000 tror jeg, skal sjekke...får den billig iogmed at jeg skal avansere til 5 kanaler:) Ok, nei får tenke litt på det, vurderer å gå for bare Pioneer eller Focal i bilen, så får se .
albjorkl Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 ser ut til å bli et bra prosjekt når kommer det nye bilder? jeg følger med. Lykke til!
Endre87 Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 ser ut til å bli et bra prosjekt når kommer det nye bilder? jeg følger med. Lykke til! Nei, skal komme med bilder snart :\ Men er noe irritert på han lakerer karn, var å så på bilen lørdagen, og da fant jeg ut att han hadde holt på med en anen bil som hadde krasjet onsdag forje uke, så begynte han med den siden han fikk svart betaling . Så det blei ei saftig kjeft regle, for skulle egentlig vere ferdig denne helga, men han har ikke bynt å pusse ned bilen enda så bilen blir ikke ferdig før i slutten av neste uke Men siden han hadde gjort det der så fikk jeg avslag på 3000 i prisen, men det hjelper ikke.
Mirakulix Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Kjenner til det der å vente på lakkering. er sinnsykt kjedelig. men husk, 3000,- er penger det også
Endre87 Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 Kjenner til det der å vente på lakkering. er sinnsykt kjedelig.men husk, 3000,- er penger det også Joda, er da det Men skulle gjerne hatt bilen, for er en stund siden han fekk den, og det klør litt i fingrene å få ferdig bilen . Men men er ikke mye å gjøre med det, får da bare smøre seg med tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå