R.E.H Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 denne er litt mere spesiell enn den di bruker på SRI en..
///MoePower Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Fått bilen tilbake fra lakkeringa i dag, siden du sa du mest sannsynlig ble å gjøre det i dag?
Endre87 Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 Fått bilen tilbake fra lakkeringa i dag, siden du sa du mest sannsynlig ble å gjøre det i dag? Nei går litt seinere en planlagt han Lakerte dørene så ble de ikke helt perfekt, så da ville han gjøre det opp igjen. For han ville ikke sende fra seg bilen før han var 100% fornøyd med resultatet Men jeg er der hver dag nå og hjelper å montere, så status pr idag er: -Fronten er nesten ferdig montert -Sjermer ferdig montert -Bagarsjeluke ferdig montert -Front og Bakluke montert -Sort Taktrekk montert, ble foresten veldig bra (Blir uten Lys og de Håndtakene i taket, for det blir ikke noe pent når jeg sjærer i stoffet, for er så stramt og fint nå så vil ikke gjøre noe for å ødelegge det ) Så i dag blir vi sikkert ferdig med monteringen, så da blir den forhåpentligvis ferdig til fredagen , men kan ikke love noe.
R.E.H Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 okei.. kom med stemningsbilder da:D høres jo kjempe bra ut! gleder meg hær nå
Endre87 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 okei.. kom med stemningsbilder da:D høres jo kjempe bra ut! gleder meg hær nå Kommer med bilder så fort den blir ferdig Håper det blir i morgen men kan ikke være 100% sikker
Endre87 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Lakereren ringte i dag å sa att bilen ble ferdig i kveld en gang, så da blir den hentet i morgen , men skal til Trondheim på starten av dagen så da får jeg den hjem på kvelden, men skal ta bilder i dag.
Endre87 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 Ble ikke ferdig i dag gitt, men får se mandagen\tirsdagen da :\, ting tar tid når lakereren har rotet bort deler til dører osv :\. Men har da noen bilder da ( Har kommet længre en dette ja ) Har montert ferdig front nå med paneser og alt. Tror det blir bra når bilen får seg en vask og lakereren får gått over med fin polish for å fjerne små rugler osv i lakken
NeonMuffler Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 gidder du finne ut lakk koden? utrolig rått bygge!
Endre87 Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Skrevet Mars 30, 2007 gidder du finne ut lakk koden? utrolig rått bygge! Faen, det var noe jeg skulle finne ut i dag ja , nei får sjekke det mandagen .
E.Wenaas Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 Dette er en råååå farge! Kan ikke si jeg veit om noe som passer bedre
albjorkl Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 ser perverst bra ut så langt håper på flere bilder snart!! Lykke til!!!
Skimmy Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 er ikke d samme farge som er levert til nissan almera lr.no, kompis av meg har den fargen på sin bmw!
fastbmw Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 skal aldri polere ny lakk, masse porer i lakken som ikkje er herdet enda.. er ikkje alt lakket i lakkboks?
Soberg Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Fargen ble rå bra, men bilen skal ikke vaskes eller poleres etter lakkering som sagt over.. bør vente en stund før du gjør det.
Endre87 Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Skrevet Mars 31, 2007 skal aldri polere ny lakk, masse porer i lakken som ikkje er herdet enda.. er ikkje alt lakket i lakkboks? Fargen ble rå bra, men bilen skal ikke vaskes eller poleres etter lakkering som sagt over.. bør vente en stund før du gjør det. Jo veit det, men er noe som de går over med etter på, er ikke polering akkurat vet ikke helt hva han sa det var Bilen er lakket i lakk boks ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå