R.E.H Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 dette gikk da tregt eller? kommer d noen oppdatering snart? skulle den egentli ikke være færdi for en uke siden?
Endre87 Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 Hehe, jo må bare beklage , har ikke vært online i det siste for har vert å montert bil , har fått den hjem til påske nå for Herding av lakk og Insetting av Anlegg og interiør. Så skal jeg tilbake etter påske for å få den helt ferdig, han skal gå over med en skånsom polish av noe slag som får bort alle små rugler osv i lakken, men Lakken må Herdes i 14 dager først. Lakk Koden er foresten: NISB17 Bilder kommer i kveld en gang Men mangler noen lister og diversje. Mvh
R.E.H Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 jeg sitter å venter på bilder hær nå færdig montert utvendig?spent hær nå
Endre87 Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 Kommer noen få bilder her, hadde bare mobilen å ta med så blei ikke noe bra. Før Bilder: Nå Bilder: Fornøyd med lakeringa blir bra med Sidesjørt og Hekkvinge og seff noen andre Felger . Men er så slitt bakdekkene på de felgene jeg har nå att jeg tror jeg skal kjøpe nye før de settes på . Øyelokk kommer på seinere
Endre87 Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 Skal ta flere bilder når jeg får på nye felger, sto så knøle til nå, og bateri osv er ute av bilen .
HelgePer Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 Dette ser veldig lovendes ut! Knalltøff farge. Har du den gamle bakfangeren din? Isåfall, kunne du tenke deg å selge den til meg?
Skimmy Skrevet April 3, 2007 Skrevet April 3, 2007 ser bra ut, men mangler jo øyelokk, og selv liker jeg ikke m3 speil så særlig men dette blir kanon bra:)
Endre87 Skrevet April 3, 2007 Forfatter Skrevet April 3, 2007 Dette ser veldig lovendes ut!Knalltøff farge. Har du den gamle bakfangeren din? Isåfall, kunne du tenke deg å selge den til meg? Den var ikke mye å ha, om du mener den Crome fangeren bak, bruker foresten midt delen for å holde opp Hekksjørtet , er ikke helt fornøyd med passformen på det sjørtet men det får gå til jeg finner noe anet tøft . Skal prøve å få på de andre felgene i morgen, men finner ikke igjen de forlengte boltene til forhjulet for har spacere der .
Endre87 Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Noen flere bilder Har satt inn ny Strømkabel fra Fram i bilen til Bak, Pga. att den var ubrukbar å holde på med, og har satt inn nye Signalkabler Gamle Strømkabelen: Ny Strømkabel og Signalkabler: Blir jo finere når alle lister osv kommer på bilen og når jeg får på hekkvinge og Sidesjørt
Endre87 Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Da har jeg fått inn mesteparten av interiøret . Skal sette inn resten i mårgen, men nå blir det Partey!
R.E.H Skrevet April 6, 2007 Skrevet April 6, 2007 tøft detta:) kan ikke huske d men du har sikkert nevnt d.. hvordan sideskjørt blir du å bruke? må kjøpe deg andre baklamper er mitt råd.. ble litt rart bake synes jeg.. hvordan bakfanger er det?rieger?
Endre87 Skrevet April 6, 2007 Forfatter Skrevet April 6, 2007 tøft detta:) kan ikke huske d men du har sikkert nevnt d.. hvordan sideskjørt blir du å bruke? må kjøpe deg andre baklamper er mitt råd.. ble litt rart bake synes jeg.. hvordan bakfanger er det?rieger? Blir detta sidesjørtet og samme M-Tech 2 Vingen som på denne bilen. (Ser litt rar ut den hekken nå ja, for er ikke gitter i den enda og har ikke satt inn basskassen enda, for da sekker bilen en go del ned bak ) Men det ser litt rart ut når det ikke er vinge og sidesjørt, tror det blir penere med Sidesjørt og hekkvinge . Bilde av sidesjørt på en bil fra her i Nærheten:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå