Gå til innhold

E30 325i Total Oppusing's Prosjekt! (Nye Bilder!)

Anbefalte innlegg

• Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, jo må bare beklage :), har ikke vært online i det siste for har vert å montert bil :), har fått den hjem til påske nå for Herding av lakk og Insetting av Anlegg og interiør.

Så skal jeg tilbake etter påske for å få den helt ferdig, han skal gå over med en skånsom polish av noe slag som får bort alle små rugler osv i lakken, men Lakken må Herdes i 14 dager først.

Lakk Koden er foresten: NISB17

Bilder kommer i kveld en gang :) Men mangler noen lister og diversje.

Mvh

Skrevet

Kommer noen få bilder her, hadde bare mobilen å ta med så blei ikke noe bra.

Før Bilder:

P1010055.JPG

P1010051.JPG

Nå Bilder:

Bilde045.jpg

Bilde046.jpg

Bilde047.jpg

Fornøyd med lakeringa :) blir bra med Sidesjørt og Hekkvinge og seff noen andre Felger :).

Men er så slitt bakdekkene på de felgene jeg har nå att jeg tror jeg skal kjøpe nye før de settes på :P.

Øyelokk kommer på seinere

Skrevet

Dette ser veldig lovendes ut!

Knalltøff farge. :clap:

Har du den gamle bakfangeren din?

Isåfall, kunne du tenke deg å selge den til meg?

Skrevet
Dette ser veldig lovendes ut!

Knalltøff farge. :clap:

Har du den gamle bakfangeren din?

Isåfall, kunne du tenke deg å selge den til meg?

Den var ikke mye å ha, om du mener den Crome fangeren bak, bruker foresten midt delen for å holde opp Hekksjørtet :), er ikke helt fornøyd med passformen på det sjørtet men det får gå til jeg finner noe anet tøft :).

Skal prøve å få på de andre felgene i morgen, men finner ikke igjen de forlengte boltene til forhjulet :P for har spacere der :P.

Skrevet

Noen flere bilder :)

Har satt inn ny Strømkabel fra Fram i bilen til Bak, Pga. att den var ubrukbar å holde på med, og har satt inn nye Signalkabler :)

Nr.1.JPG

Nr.2.JPG

Nr.3.JPG

Nr.4.JPG

Nr.5.JPG

Nr.6.JPG

Nr.7.JPG

Nr.8.JPG

Nr.9.JPG

Nr.10.JPG

Gamle Strømkabelen:

Nr.11.JPG

Ny Strømkabel og Signalkabler:

Nr.12.JPG

Nr.13.JPG

Nr.14.JPG

Nr.15.JPG

Nr.16.JPG

Blir jo finere når alle lister osv kommer på bilen og når jeg får på hekkvinge og Sidesjørt :)

Skrevet

tøft detta:) kan ikke huske d men du har sikkert nevnt d.. hvordan sideskjørt blir du å bruke? må kjøpe deg andre baklamper er mitt råd.. ble litt rart bake synes jeg.. hvordan bakfanger er det?rieger?

Skrevet
tøft detta:) kan ikke huske d men du har sikkert nevnt d.. hvordan sideskjørt blir du å bruke? må kjøpe deg andre baklamper er mitt råd.. ble litt rart bake synes jeg.. hvordan bakfanger er det?rieger?

Blir detta sidesjørtet og samme M-Tech 2 Vingen som på denne bilen.

(Ser litt rar ut den hekken nå ja, for er ikke gitter i den enda og har ikke satt inn basskassen enda, for da sekker bilen en go del ned bak :P)

Men det ser litt rart ut når det ikke er vinge og sidesjørt, tror det blir penere med Sidesjørt og hekkvinge :).

Bilde av sidesjørt på en bil fra her i Nærheten:

normal_IMG_1560.JPG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...