Feldwebel Jensen Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Noen som kjører E65 her? Har spurt om det for en stund siden men var ikke mange. Hvordan er det å leve med en slik bil, og hvordan er det å selge den igjen den dagen den skal byttes ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet November 27, 2006 Share Skrevet November 27, 2006 Jeg eier desverre ingen E65, men jeg er meget sikker på at det er en herlig bil å leve med. Stor og fin bil med masse plass og komfort uansett motor og utstyr. Ta en titt på Finn.no så ser du hvor mange 7-serier som er til salgs der. Det er ganske mange. Før var det flest 03 735'er men nu i det siste ser jeg at det kommer flere og flere 730d'er som sikkert er en mer pop bil i og med at det er disel etc. I og med at mange foretrekker en SUV over en stor sedan er den nok ikke like lett å selge videre som f.eks en X5, men er bilen i god stand med servicehefte og slt slikt skal det vel gå rimelig greit... jeg er faktisk ikke sikker... uansett en veldig stor og deilig bil. Sikkert veldig hyggelig å eie en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 'Bart' har en E65 730d. Han var bl.a. med da vi hadde bimmers-grilling i Asker. Desverre har han ikke vært aktiv på en stund, men du kan jo alltids prøve å sende ham en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå