Gå til innhold

Banekjøring (Eikås)

Redlady
 Share

Anbefalte innlegg

På søndag ble det arrangert banekjøring på et sted vi kaller Eikås her i Bergen av Essokickers... Det var en vellykket dag, til tross for regnet....

Selvfølgelig hadde jeg klart å åpne kjeften min en gang i fylla å sagt at på neste treff skulle jeg kjøre, så det ble masse mas hele dagen om når jeg skulle hive meg utpå... Ikke kjenner jeg bilen så godt og aldri har jeg eid bil med bakhjulsdrevet, så pysen i meg holdt meg veldig igjen... Etter mange timer som fotograf og tanker som svirret oppi hodet mitt, klarte jeg å manne meg opp til å hive meg ut på...

Det var rett og slett drit gøy!!! Fikk til å med kjeft av gubben fordi jeg burnte med de nye vinterdekkene mine... (to andre foran meg begynte og da kunne jeg ikke dy meg) hehe... Tror dette kom på film, så må spore opp han som filmet og få tak i kopi...

Skal legge ut litt bilder av treffet etter hvert, men nå er det sent og jeg tror jeg skal være fornufig å finne sengen...

Legger ut bildene i denne tråden, i steden for å lage en ny på media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..god innkjøring av nye vinterdekkene ja.. :) men sikkert gøy.. har selv ikke turt å kjøre autoslalom ennå.. :)

Det må du virkelig prøve... har en gang tidligere kjørt på vålerbanen, da vi leide den for noen år siden og det var i hevrt fall morsomt... Kjørte nå rundt der i gamle bilen min som var en corolla 1,3... Ble kjørt fra ALLE, men tror jeg hadde det like gåy fordi... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På søndag ble det arrangert banekjøring på et sted vi kaller Eikås her i Bergen av Essokickers... Det var en vellykket dag, til tross for regnet....

Selvfølgelig hadde jeg klart å åpne kjeften min en gang i fylla å sagt at på neste treff skulle jeg kjøre, så det ble masse mas hele dagen om når jeg skulle hive meg utpå... Ikke kjenner jeg bilen så godt og aldri har jeg eid bil med bakhjulsdrevet, så pysen i meg holdt meg veldig igjen... Etter mange timer som fotograf og tanker som svirret oppi hodet mitt, klarte jeg å manne meg opp til å hive meg ut på...

Det var rett og slett drit gøy!!! Fikk til å med kjeft av gubben fordi jeg burnte med de nye vinterdekkene mine... (to andre foran meg begynte og da kunne jeg ikke dy meg) hehe... Tror dette kom på film, så må spore opp han som filmet og få tak i kopi...

Skal legge ut litt bilder av treffet etter hvert, men nå er det sent og jeg tror jeg skal være fornufig å finne sengen...

Legger ut bildene i denne tråden, i steden for å lage en ny på media.

Stemmer det at du er ei jente/dame/kvinne?

Ser det av nicket og signaturen din..

Spennende at flere jenter tar turen ut på banen såfall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster det noko å delta på dette?
Det er litt forskjellig hva folk som leier banen tar.... Vi tok vel 200kr pr. bil denne gangen og det gikk akkuart opp i opp med leien vi må betale for å ha banen.

Mener at bergengatebil klubb tar 300 for ikke medlemmer, visst ikke jeg husker feil da...

Det er bare til å fulge med litt rundt, så finner du ut når det er banekjøring der. Men de skal bygge om banen litt nå, så blir nok en stund til igjen... Håper jo på snøkjøring der nede en gang i løpet aqv vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker at jeg gikk glipp av dette!

Jaja... kan ikke få med seg alt.

Gleder med til "Isrally" med bmw klubben i Sigdal 21-22 Januar! :D

Dersom noen vet om banetreff i Hordaland før den tid så må de gjerne si ifra! :)

Var det ikke isbanetreff den 10-11feb i Sigdal da, eller er det flere? (Tenker på bmwccn sitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...