Jaggu Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Er det noen av dere BMW kyndige som kan fortelle meg hva disse delene er og hva de gjør?
Captain Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Er det noen av dere BMW kyndige som kan fortelle meg hva disse delene er og hva de gjør? Det kan vel ikke være teftingen til inntaksmodulen?
Captain Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Helt ærlig, jeg aner ikke hva det er for noe, men om du går inn på http://www.mekonomen.no og tar en titt, så har de bilder av det meste de fører av reservedeler.
Jaggu Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 Hmmm... kan bli litt slitsomt å lete igjennom hele produktkatalogen til Mekonomen....
Gunnar Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Står det ikke et delenummer på de? Er bare å gå på "Online ETK" oppe til høyre her, og søke på Part #, så ser du hvilke biler den har blitt brukt på og hva det er.
Jaggu Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 Den nederste duppeditten har to nummer skrevet, og når jeg søker på dem så får jeg opp E21 og E30, begge med referanse til styring, venstre... mer sier den ikke...
Jaggu Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 Den øverste av disse duppedittene har ikke BMW logo påprintet plastikken og er laget i Italia... står også at den inneholder Ni/cd, så det kan virke som at det er et batteri eller nødoppladning til ettellerannet.....
Jaggu Skrevet November 30, 2006 Forfatter Skrevet November 30, 2006 Og produsenten er (som jeg selvsagt glemte å ta med) Gemel, søkte i google og fant www.gemel.it
bmwe-21 Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 den nederste delen er en temp sensor som sitter i bremsekanalen fra front fangeren tror jeg...
Jaggu Skrevet November 30, 2006 Forfatter Skrevet November 30, 2006 Ah, ok! Da trenger den sikkert bare strøm og så er den oppe å kjører igjen Den andre duppeditten tror jeg nesten kan minne om ett eller annet til alarmen... www.gemel.it eller hva tror du/dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå