dbsavage Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Har liggende en Styreenhet og en luft mengdemåler til en 82mod 520i E28 hvis noen er int. Bud Ønskes. Edit: Passer til 320, 323, 520 og 523.
Hendo Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 kan være int i luftmengdemåleren .. hvis det nå viser seg att min har tatt kvelden... skal sjekke i dag... hvordan er standen på den?.... sikker på att den virker som den skal? ... pris?
dbsavage Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 Den er i fin stand og jeg her 100% sikker på at den fungerer. Skal sjekke bosch nr. på den i kveld eller i morgen. kan eventuelt legge ut et par bilder av delene også.
Hendo Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 bilder trengs ikke... ser vel ganske like ut... ... så lenge din ikke er rosa pm'er du pris til meg?... hvis ikke får du bud på pm
dbsavage Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 Er bare å komme med et bud Har rett og slett ikke gjort opp noen mening om hvor mye jeg vil ha for denne:p men slapp av, skal ikke ha på langt nær hva det ville ha kostet ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå