krakil Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Når jeg skulle hente bilen så jeg med en gang at de hadde klart å lage en ripe i frontfangeren min. Den lyste hvitt og jeg er 95% sikker på at den ikke var der når jeg satt fra meg bilen hos de i går. De nektet plent på at det hadde skjedd der, hvordan skal jeg gå frem med det? Har jeg noen mulighet til å komme noen vei med det i det hele tatt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian333 Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 hør med forbrukerombudet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Dette blir vel ord mot ord, og da blir det vanskelig å bli enig. Såfremt du ikke tok bilder av frontfangeren rett før du sendte den inn eller har andre bevis, tror jeg det eneste som går gjennom her, er "Good Will" fra verkstedet desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Den situasjonen hørtes noe kinkig ut. Veldig useriøst dersom en av de ansatte har gjort det og holder kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krakil Skrevet November 28, 2006 Forfatter Share Skrevet November 28, 2006 Nei, det er nettopp det. Jeg har jo ikke noe bevis på at ripen ikke var der. Bortsett fra at ripen lyste kritthvitt og var tydelig veldig fersk. Det var til og med han ene som ble med ut og så på ripen helt enig i. Men han fikk i grunn ikke lov til å snakke av han andre som ble med ut. Han skrev ut så fort vi nærmet oss under 3 meter fra bilen at det var skitt oppå ripen, så den kunne umulig være de som hadde gjort det. Tross i at den lyste hvitt og det ikke var noe skitt på ripen i det hele tatt. Fangeren i seg selv var rimelig skitten dog.. Ellers er det merkeverksted. Sulland Gruppen på Lillehammer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå