JonH Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 Selger min 90`E34 518. Bilen er kjøpt ny i Norge, og kan derfor bygges om til f.eks M5 uten å måtte betale avgifter. Motor er kjørt varm, så bilen selges derfor som reparasjonsobjekt/prosjekt. I tillegg er det noe dårlig eksosanlegg og dempere bak. Km stand: ca 250000. Alpinweiss II Hengerfeste Bilder: http://s122.photobucket.com/albums/o279/jon-m3/ Seriøst interesserte kan ta kontakt på PM eller på tlf 93023569. Perfekt prosjekt for en som vil ha billig M5 til våren Update 05.05: Må bort. Selges HBO vrakpant, evnt selges i deler, om man kommer å henter/demonterer selv. NB: noen har hatt det litt "morro" å knust vindu i bakdør, venstre side for noen uker siden, så den er fuktig inni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 28, 2006 Share Skrevet November 28, 2006 er det rust på den, ta isåfall bilder av det vær så snill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Har mange bilder av bilen, men har ikke helt fått greie på å legge de ut, så de blir bra. Dersom noen ønsker bilder, så send meg en PM med mail eller MSN adresse, så kan jeg sende bra bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Har mange bilder av bilen, men har ikke helt fått greie på å legge de ut, så de blir bra.Dersom noen ønsker bilder, så send meg en PM med mail eller MSN adresse, så kan jeg sende bra bilder. bruk http://s135.photobucket.com du, d er bedre du legger bildene her, blir mere interessant da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Har mange bilder av bilen, men har ikke helt fått greie på å legge de ut, så de blir bra.Dersom noen ønsker bilder, så send meg en PM med mail eller MSN adresse, så kan jeg sende bra bilder. bruk htttp://s135.photobucket.com du, d er bedre du legger bildene her, blir mere interessant da Da er bildene lagt ut på: http://s122.photobucket.com/albums/o279/jon-m3/ Får dessverre ikke tatt interiørbilder, og bilen er utstyrt med moderne teknologi som gjør at man trenger spesiell nøkkel dersom den ikke har strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 hvor mye er det egentlig å fikse opp? er denne anbefalt som ein førstegangs bil? har tenkt å kjøbe ein bil som eg kan fikse opp i god tid med mitt tempo, slik eg har god tid til å bli ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 hvor mye er det egentlig å fikse opp? er denne anbefalt som ein førstegangs bil? har tenkt å kjøbe ein bil som eg kan fikse opp i god tid med mitt tempo, slik eg har god tid til å bli ferdig. Tja, det kommer jo veldig ann på hva du vil ha. Har dessverre ikke nok greie på motor til å si hva som er galt med den som nå står i. Men om den ikke er til å redde (noe jeg ikke har greie på) Må følgende gjøres for at bilen skal bli en grei bruksbil: - Bytte/fikse motor - Bytte dempere bak - Bytte/sveise bakre eksos Nå er dessverre ikke jeg mekaniker, men sånn jeg ser det er det ikke mer som trengs å gjøres for å få den igjennom EU. Men dersom du skal ha en 100% strøken bil, så bør du kjøpe en annen bil med mindre du er lakkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 takker for svar, skal tenke litt på det. har nemlig en bror som driver endel med å fikse på ting å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Da er bildene lagt ut på: http://s122.photobucket.com/albums/o279/jon-m3/Får dessverre ikke tatt interiørbilder, og bilen er utstyrt med moderne teknologi som gjør at man trenger spesiell nøkkel dersom den ikke har strøm Bra du fikk bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Da er bildene lagt ut på: http://s122.photobucket.com/albums/o279/jon-m3/Får dessverre ikke tatt interiørbilder, og bilen er utstyrt med moderne teknologi som gjør at man trenger spesiell nøkkel dersom den ikke har strøm Bra du fikk bilder her har du vurdert no bytte enda? skrev en mld til deg den 11/12:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Da er bildene lagt ut på: http://s122.photobucket.com/albums/o279/jon-m3/Får dessverre ikke tatt interiørbilder, og bilen er utstyrt med moderne teknologi som gjør at man trenger spesiell nøkkel dersom den ikke har strøm Bra du fikk bilder her har du vurdert no bytte enda? skrev en mld til deg den 11/12:) Får du tatt noen fler bilder av båtprosjektet, så skal jeg vurdere det nærmere? Står båten i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 jonh, er ikke du som tilfeldigvis har e30 m3 med reg nr bn 190xx? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 jonh, er ikke du som tilfeldigvis har e30 m3 med reg nr bn 190xx? Nei, m3n er ikke registrert enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Får du tatt noen fler bilder av båtprosjektet, så skal jeg vurdere det nærmere? Står båten i Oslo? har flere bilder ja, noe spess bilder av båten du kunne ha tenkt deg? båten står i oppland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Får du tatt noen fler bilder av båtprosjektet, så skal jeg vurdere det nærmere? Står båten i Oslo? har flere bilder ja, noe spess bilder av båten du kunne ha tenkt deg? båten står i oppland Tja, bare generellt litt flere bilder. Er det noen spesielle skader på båten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg