babjorn Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 har en BMW 316i e36 å skulle ut å kjøre så ville den ikke starte den tenner ikke på pluggene,noen som vet hva som kan ha skjed ? takker for all svar ps bilen har godt 329000km hvis dette har noe å si. å hvis jeg ikke får start på denne så lurte jeg på å sette inn en 318i,er det samme unerstelle som på 316i/bremmser å sånt tenkte jeg på
Bjørn 320 Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Pluggane utslitte? Eller så kan det vel f.eks vere coilen?
babjorn Skrevet November 28, 2006 Forfatter Skrevet November 28, 2006 takker for svar skal sjekke i morgen,tenkte jeg skulle bare sjekke med dere her om hva ting kan være feil
Aroid Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 den kan var plugg ledningen i fra coilen og coilen, Tennings giveren som sei i fra at bilen skal tenn. Kan var at motoren får for dårlig jording. Ta en plugg å sett inn i ledningen som går i fra coilen så setter du det en plass på motoren så kan du se om den tenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå