jumpin Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Tenkte å omsider bytte frontlyktene på 525`en min.....hvordan skal jeg gå fram? Var noen som sa eg måtte ta av frontfangeren? Dette kan da umulig stemme? er det ikke bare å ta av midtgrillen?
Steffan C Skrevet November 28, 2006 Skrevet November 28, 2006 Har gjort dette noen ganger nå! Trenger ikke å ta av fanger, kun nyrepartiet. Det sitter forresten litt køddent til på sidene, må ned med en lang skrutrekker i noen små hull i ytterkant på nærlysene(sett ovenfra i motorrommet). Ikke så lett å forklare, men håper du finner de hullene. Da er det bare å trykke ned(skrutrekker) og vippe ut nyrepartiet med en annen skrutrekker(med tape på for ikke å skade lakk på skjærm/nyrer). Resten burde være planke kjøring .
jumpin Skrevet November 29, 2006 Forfatter Skrevet November 29, 2006 Endte opp med "the hard way"........ Men da ordna seg.......
bimmian Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Dårlig forklaring. er det de hullene som sitter i front på lyktene? mellom nær og fjærn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå