Gå til innhold

Bra kjøp? 325 i USA

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

jeg bor her i sout carolina,og driver å strever etter å finne en billig å grei

bmw her i traktene.er mye fattigdom her,så ikke så mangen som kjører BMW her,er mest pick up trucks det går i .og vanskelig å finne en bmw innen rekkevidde.har funnet en nå,der selger er villig å komme å levere den . (her vet de ikke hva kollektivtransport er) så er umulig å komme seg noested uten bil.

hva syntes dere om den?

http://www.autotrader.com/fyc/vdp.jsp?c ... cardist=83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

km slitasjen her er litt annerledes en hjemme. her er veiene helt flate,og beine,så er igrunn ikke så skremt av km standen.

alternativet er en 328 cab som har gått 296K..

men virker som 325`en er tatt godt vare på da.og manuelt gir eg jo ikke så lett å finne her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er denne fettishen dem har i USA at de fleste E36-er (og andre forøvrig) skal være dønn originale (omtrent) utseendemessig?

Kjipe felger.. kjip frontfanger,osv... men meget dyrt luftfilter til en del tusen kroner, det skal han ha! ;) hehe. Det sier jo litt at det ikke er bestemor som kjører den, men en som har litt peiling.. Så rart at dem alltid skal ha slike kjipe normale biler. På mange av de amerikanske bmw-forumene, så er nesten 9/10 biler i signaturene helt 100% standard biler, av typen 325/328. Dvs, standard utseendemessig uten engang m-tech, men har ellers greie oppgraderte bremser og alt annet.. :? jeg finner det bare så merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...