Ellingsen B. Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Regner med at det ikke er noen interesse for innbytte? Vil gjerne ha, men har da en bil jeg må kvitte meg med først! Kjempe flott bil til gunstig pris dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Oi, veldig billig Mye bil for pengene, absolutt å anbefale om man leter etter ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 nydelig bil! skulle bare ønske eg hadde ''litt'' meir kontanter lykke til med salget forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 oh..deilige biler det der...perfekt utgangs punkt for å få en bad ass ganster bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Takker. Skal ikke være noen upris nei. Er to 97modeller som står tilsalgs til henholdsvis 300 og 280. Ingen har navi/tv eller konturstolene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Desember 24, 2006 Share Skrevet Desember 24, 2006 er den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 28, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2006 Nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andas Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Denne hadde jeg kjøpt hvis budsjettet var 240000. Desverre er det bare på 200000 (maks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 nå fikk jeg lyst til og bytte bil var vedlig pen den der, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Ser fortsatt ikke ut som denne er solgt mr. Ellingsen. Hvor står den forresten? Oslo eller Sarpsborg eller noe annet sted. Skulle gjerne sett på denne i morgen om det er mulig. Men jeg har også notert meg tlf-nr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Ellingsen? Er du der? Prøver å få kontakt her men null respons.... Sendt deg pm, sendt epost, og ringt og sendt sms men ingen tilbakemeldinger. Ser du har svart på innlegg både i går og i dag. Er bilen solgt er det vel bare å si det!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Svart deg på PM Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Akkurat. Og takk for svar. Det er kjedelig med useriøse interessenter ja. Jeg kunne ikke slått til med en gang riktignok, da jeg må selge bilen min først. Men det er en meget fin bil som jeg godt kunne tenke meg Men da ser det uansett ut til at jeg er for sent ute... Takk for pm og forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg