Gå til innhold

GS MAIL

sugress
 Share

Anbefalte innlegg

Ring så får du svar på 1 minutt. Mail er desverre fortsatt ikke et kommunikasjonsmiddel bilrelaterte virksomheter i Norge ser ut til å ta på alvor. Dette gjelder de fleste jeg har prøvd å kontakte via mail, med et par hederlige unntak.

Må si jeg kjener meg godt igjen her ja. Sende i sommer mail til ca 15 felg/dekkforhandlere angående tilbud på sommerdekk. Fikk et svar etter en uke, og så kom det et svar et par uker etterpå. Her snakker vi om gutta som vil tjene penger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring så får du svar på 1 minutt. Mail er desverre fortsatt ikke et kommunikasjonsmiddel bilrelaterte virksomheter i Norge ser ut til å ta på alvor. Dette gjelder de fleste jeg har prøvd å kontakte via mail, med et par hederlige unntak.

I Danmark derimot.. ;)

Godt å se at mange er fornøyde med responsen fra Koed! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT!:) Hvordan fungerer toll og moms på delene fra koed?

Det er ikke toll.

Det du betaler i tillegg til prisen på www.koed.dk er norsk moms.Og husk at prisen på siden er i danske kr, så er litt mer i norske.

Så er det jo frakt så klart. Og så er det 150-200kr i fortollingsgebyr. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servicen er bra ja.

Tar alle fraktselskap 150-200? Noen av fraktselskapene som har noen løsning slik at kunde kan ordne med tolla selv? Irriterende å betale 150-200 i fortollingsgebyr hver gang man handler fra dere.

skal sende litt med DFDS snart, mulig de tar litt mindre :)

ellers er det vel nesten 100kr for å gjøre det selv og. TNT legger faktisk ut for momsen, derfor litt ekstra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...