Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hey. får ikke start på motoren. er en m20b20. har hatt ute fordeleren fordi jeg hadde ledningsnett fra 2.5 litern på. også tok jeg ut den gammle fordeleren. uten å tenke:P fikk ikke liv i oljepumpa.. så fant jeg ut det problemet

så har jeg bytta tilbake tild et gammle ledningsnette. men nå starter den ikke.. kan det være at jeg har søtte tenninga 180 grader feil?

når rotor peiker mot kabel nr1 på fordelerlokkket er det fremste stemple på topp.. da står register reima også rett på begge hakkan på veiva å på kamakslingen. men skal den stå enda 180 grader?

Skrevet

hvid kabel nr 1 er sylinder nr en så er det den fremste , så sant det stemmer å merkene på kam og veiv stemmer så er det riktig å da burde du heller se over ledningene du byttet å måle etter feil :)

Skrevet

da skal jo det være rett da. tenningsrekkefølgen er også rett. den får bensin, og det gnister, og er komp. er nesten så den starter noen ganger.. før pluggene blir våte

Skrevet

nei nå er alt orginalt fra b20.. når jeg hadde på ledningsnett å alt slikt fra b25. så starta den men gikk sur etter ei stund. det som skjer når jeg skal starte den er at den "hoster" litt.. nestn så den starter. men skyter ikke

Skrevet

rotor å fordelerlokk i bra stand? å du en ting som jeg har vært borti på e34, under innsuge, der har du ei rund kontakt(skru) som er til dyser å sånn, er den ordentlig sammen? den kan lett lure hvis du har hatt den av en gang å ikke fått den sammen skikkeli

Skrevet

motoren virket før jeg tok den ut. så regner med fordeler lokket å det skal være go. skal sjekke med kontakt. skruèn..

lurer også på. den følern som står på gassspjeldet. va skjer vist den står feil? vil det ha noe å si om bilen starter eller ikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...