turbo_fever Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Jeg skulle hatt hjelp til og stille inn ms sprutet mitt som jeg har på min bmw e30 318i m40 turbo. Han som skulla ha hjolpet meg har ikke gidd lyd fra seg. Så nå står den bære der. Noen rundt molde, sunndalsøre eller liggnende som kan dette?? Slik att noen kunne ha kommet og sett på?? Får vel kreve pengene tilbake snart tror jeg.. Gått noen mnd no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 30, 2006 Forfatter Share Skrevet November 30, 2006 Bump.. Er det ingen som bruker dette kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 hvem skulle hjelpe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Dette er baksiden ved MS, support. Hvis det blir helt uløselig så ta en tlf til Jan Ivar på www.tktrimming.no. Kanskje det eneste firmaet i Norge som driver med "proff" MS mapping. De befinner seg dog på andre siden av landet i forhold ti deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Var jo han ronny som skulle komme tilbake opptil to ganger. Har ikke kommet eller gidd lyd fra seg når jeg har kontakkta han. Kan jo ikke ha det så travelt. Gått måneder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmå Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 kan med sikkerhet si att ronny har det travelt,men hva er ditt problem? hvilket oppsett har du?har selv megasquirt,hvormye betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2006 Har han hatt det for travelt i 2-3mnd?? Nei jeg husker ikke hvordan det er innpå sprutet lenger.. Men sa att sprutet ikke visste hvor dø punktet var. Derfor ingen tenning eller bensin. Så er det rart med att det lyste i prøvelampe fra -pol på bat Har det nå å si om - er av og pluss er på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmå Skrevet Desember 5, 2006 Share Skrevet Desember 5, 2006 har du koblings skjema? vilket trigger hjul bruger du,bruker du vanlig hallgiver i tenningshuset til å styre sprutet med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå