tobben! Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 18&tot=182 Faen så lyst jeg fikk til å kjøpe denne. Håper den havner i gode hender, begynner å bli få orginale igjen. Hadde jeg bare hatt spenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 Hva i all verden er det som er så spesielt med denne bilen at det trengs å lage en egen tråd om den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet November 29, 2006 Forfatter Share Skrevet November 29, 2006 Har aldri hevdet at det var noe som var så spesielt med denne bilen, men synes det var en veldig fin orginal 528, som det er langt mellom jeg ser i allefall. Beklager hvis jeg ødela kvelden din, det var ikke meningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet November 29, 2006 Share Skrevet November 29, 2006 den er nå solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå