chil Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Hei jeg kan ikke sveise, og betale et verksted for jobber er ikke aktuelt, har prøvd og få noen til og gjøre det privat, men finner ingen.. ikke mange i kristiansand som driver med det virker det som.. Uansett her er hullet, hvis jeg pusser vekk så mye rust som mulig og legger på med glassfiber kunne få noe som går gjennom en EU kontroll? takk for svar
D.Toft Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 oi... den skulle vert sveist.... hvor i landet holder du til?
Arimanni Skrevet November 29, 2006 Skrevet November 29, 2006 Tetting av hull med glassfiber bør gjerast på mindre hull og f.eks fangere. Det der hullet såg ut som om det var litt for stort til å tette med glassfiber. Kor breit er det? Lengde? Ja, du går fint igjennom EU-kontroll vist du gjere det skikkeleg. Sånn at det ikkje er synleg at du har fikset det med glassfiber..
chil Skrevet November 30, 2006 Forfatter Skrevet November 30, 2006 ja vet det burde vært sveist.. Holder til i kristiansand, Hullet er vel va 10cm breit og kanskje 30cm langt. så er ei rimelig lang sprekk.. Noen tips åssen jeg får dette til og se best mulig ut med glassfiber? takker for alle svar!
chil Skrevet November 30, 2006 Forfatter Skrevet November 30, 2006 få noen te å sveise det! Det som er problemet, finner ingen... var en "m3e30" som pma meg som sa han kanskje kunne gjøre det, men hørte aldri noe fra han igjen.. derfor jeg lufter iden men glassfiber foresten, er glassfiber "farlig" og jobbe med? må man ta noen forhåndsregler? når man pusser det ned osv...er jo glass.... og ikke bra og puste inn
D.Toft Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 bruk maske.. lukter noe sykt... rengjær godt inni bilen, du legger den fra oversiden.. kapp vekk rusten, legg lag på lag med glassfiberen, vått i vått.. min 3 lag.. når dette har herdet, legger du deg under bilen og sparkler der det trengs.. og masse tektyl som pensles på, ikke kjøp spray boksene..
vrossi46 Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 ville kansje vurdert å limt og poppet på en stål bit i stedefor å legge glasfiber da mn..
Liter Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Hvilken bil og årsmodell? Hvis det er en bil som du gir blanke i, så er det godt nok med glassfiber og tykk tectyl for å få den gjennom pkk. Men hvis det er en bil som er litt iorden så ville jeg ha sveiset det.
GULL Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Hallo du kan ikke bruke GLASSFIBER i bærende konstruksjon, hullet er jo paralellt med rammevangen!!!! Få noen til å SVEISE det, kan umulig koste en formue hvis du sliper godt rent 5cm inn rundt hele hullet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå