Hankook Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 http://www.autoscout24.de/home/index/de ... etail_bild Hva synes dere om denne, ei veninne av meg vurdere å kjøpe denne, synes den så litt rar ut jeg, og etter som jeg ikke fatter ett eneste ord tysk så kanskje noen av dere kunne komme med postive og negative sider med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Ser fin ut den der! Okei pris også tror jeg. Og ikke minst bra utstyrt! Youngline pakken inneholder jo det vktigste av utstyr, i tillegg har den sportsseter og setevarme, som iallfall jeg synes er nokså viktig Det som står i teksten er noe sånt som: 1 eier, cd skifter, sportsseter, stoff/alcantara (delskinn) laser/blå, sporsratt i skinn, hodeairbag, bakrutevisker, bortfall av modellbetegnelse (dvs. ikke 316ti merke bak) Lakkerte eksteriør detaljer (standard på youngline) Sportsseter (igjen) røyker-pakke (dvs lighter og askebeger !) trepunktbelte i midten bak, Radionavigasjon, Youngline, Sort taktrekk, Individual innstegslister, hvite blinklys og alugelger. PDC (ryggesensor) Det meste av det her, med unntak av sportsseter, setevarme, navi og røykerpakke er såvidt jeg vet standard på youngline. At den ser litt "rar" ut er vel nettopp fordi det er en Compact, men det er jo smak og behag. Jeg syns den er pen. Og dette er jo en BMW forhandler, så det burde være et trygt kjøp! Lykke til =) EDIT: Velvetblau er forøvrig en Individualfarge, som man kunne velge sammen med Youngline pakken. Koster vanligvis 20.000kr ekstra.. Nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 kan vel gå lei av de lakkerte interiør detaljene? passer bedre enn treverk i såpass ny bil,men grått matt metall hadde kanskje vært litt mere passende? røykerpakke standard på youngline!!? dårlig signaler ute og går fra bmw synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 en annen ting med den bilen der, den er ikke lettsolgt den dagen man skal kvitte seg med den , tror hun må regne med å selge med heftig tap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Den vil koste 199.000 med dagens kurs uten noe pruting ! Tror ikke det er noen upris. Dessuten har den jo rett farge og utstyr, noe jeg tror vil være veldig utslagsgivende når den skal selges igjen om x antall år.. Tapsprosjekt er det uansett å handle bil, så tror ikke denne er noe værre enn andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå