Gå til innhold

Hva syns dere om denne

Hankook
 Share

Anbefalte innlegg

Ser fin ut den der! Okei pris også tror jeg.

Og ikke minst bra utstyrt!

Youngline pakken inneholder jo det vktigste av utstyr, i tillegg har den sportsseter og setevarme, som iallfall jeg synes er nokså viktig :)

Det som står i teksten er noe sånt som:

1 eier, cd skifter, sportsseter, stoff/alcantara (delskinn) laser/blå, sporsratt i skinn, hodeairbag, bakrutevisker, bortfall av modellbetegnelse (dvs. ikke 316ti merke bak) Lakkerte eksteriør detaljer (standard på youngline) Sportsseter (igjen) røyker-pakke (dvs lighter og askebeger !)

trepunktbelte i midten bak, Radionavigasjon, Youngline, Sort taktrekk, Individual innstegslister, hvite blinklys og alugelger. PDC (ryggesensor)

Det meste av det her, med unntak av sportsseter, setevarme, navi og røykerpakke er såvidt jeg vet standard på youngline.

At den ser litt "rar" ut er vel nettopp fordi det er en Compact, men det er jo smak og behag. Jeg syns den er pen.

Og dette er jo en BMW forhandler, så det burde være et trygt kjøp!

Lykke til =)

EDIT: Velvetblau er forøvrig en Individualfarge, som man kunne velge sammen med Youngline pakken. Koster vanligvis 20.000kr ekstra.. Nydelig farge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vil koste 199.000 med dagens kurs uten noe pruting !

Tror ikke det er noen upris. Dessuten har den jo rett farge og utstyr, noe jeg tror vil være veldig utslagsgivende når den skal selges igjen om x antall år..

Tapsprosjekt er det uansett å handle bil, så tror ikke denne er noe værre enn andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...