RenZor Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 762816.ece
Kjell Z3 Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Har man en bil som er i orden og man holder seg edru, er det vel ikke noe å syte over. Jeg liker å bli stoppet i kontroll jeg, de finner jo ingenting.
skillbill Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Det er jo litt på trynet hvis politiet driver og stopper han i tide og utide da Hadde samme problem selv jeg, da bimmern var ny i byen! Og det er greit nok det at man blir stoppet, men det er noe spesielt med måten veldig mange politibetjenter oppfører seg på, når de stopper oss som er/ser unge ut! og dette er veldig negativ reklame for politiet, som de ikke akkurat har lite av fra før i dette landet
aloebiz.net Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Lånte et vrak av en passat 92 modell av en kamerat for 1 års tid siden... Drev å fiksa rust så var litt grunning og fangern var av osv.. I tillegg var den nettopp EU-godkjent og registrert etter å ha stått en stund og skiltene hadde han lagt i ruta foreløpig... Jeg møter en schnutbil og tenker at de kommer til å snu og stoppe meg... Og jada det gjorde de! Så det lyste av trynene dems at "Nå har vi fått litt av en fangst dere! Her er vel ingening i orden!" Han stod der med et fårete glis og spurte om vognkort og førerkort... Hadde kun et slikt midlertidig vognkort og jeg somla litt med å finne det i.o.m at det ikke var min bil. Jeg sa mens jeg lette at bilen nettopp av blitt EU-godkjent og at vognkortet var et slikt midlertidig ett. Da utbrøt snutejæveln "Er den her EU-godkjent?? HAHA" Han tok vognkortet og førerkortet og sjekket nr og pers nr over radioen... Så fikk han DET skuffa blikket i trynet når han fikk høre over radioen at alt er i orden og nettopp godkjent og at jeg ikke har noe på rullebaldet osv... Gossa meg litt da! Han sa litt lavmælt "Ja her er jo alt i orden, god tur videre..." Jeg kjørte avgårde med et godt smil rundt munnen da HAHAHAHAHAHAHAHA
RenZor Skrevet November 30, 2006 Forfatter Skrevet November 30, 2006 Lånte et vrak av en passat 92 modell av en kamerat for 1 års tid siden... Drev å fiksa rust så var litt grunning og fangern var av osv.. I tillegg var den nettopp EU-godkjent og registrert etter å ha stått en stund og skiltene hadde han lagt i ruta foreløpig... Jeg møter en schnutbil og tenker at de kommer til å snu og stoppe meg... Og jada det gjorde de!Så det lyste av trynene dems at "Nå har vi fått litt av en fangst dere! Her er vel ingening i orden!" Han stod der med et fårete glis og spurte om vognkort og førerkort... Hadde kun et slikt midlertidig vognkort og jeg somla litt med å finne det i.o.m at det ikke var min bil. Jeg sa mens jeg lette at bilen nettopp av blitt EU-godkjent og at vognkortet var et slikt midlertidig ett. Da utbrøt snutejæveln "Er den her EU-godkjent?? HAHA" Han tok vognkortet og førerkortet og sjekket nr og pers nr over radioen... Så fikk han DET skuffa blikket i trynet når han fikk høre over radioen at alt er i orden og nettopp godkjent og at jeg ikke har noe på rullebaldet osv... Gossa meg litt da! Han sa litt lavmælt "Ja her er jo alt i orden, god tur videre..." Jeg kjørte avgårde med et godt smil rundt munnen da HAHAHAHAHAHAHAHA Haha så bra xD
Bmwgutt Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Jeg var å henta E30'n min for litt tilbake, å i å med at den bråker en del å ser "hissig" ut så regna jeg med at om jeg møtte politi så ville de stoppe meg på flekken, å det visste seg at jeg skulle ha rett, møtte en politibil i motsatt kjørefelt å de bråsnudde å på med blålys, resten av historien er en annen sak..
mhane Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 OK så det gikk ikke så bra som i historien over skjønner jeg...
TomasK Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 "Vi blekansikt blir jo også stoppet av politiet. :)" hehe, så sant så sant. Lurer litt på hvor utlendingene får penger til en fin BMW fra, da jeg føler dem fleste ikke har noe særlig jobb? (Ingen rasisme) Bare lurer jeg?
bmwrasaren Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 "Vi blekansikt blir jo også stoppet av politiet. :)" hehe, så sant så sant.Lurer litt på hvor utlendingene får penger til en fin BMW fra, da jeg føler dem fleste ikke har noe særlig jobb? (Ingen rasisme) Bare lurer jeg? Det lurer jeg og på av og til
fre Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 "Vi blekansikt blir jo også stoppet av politiet. :)" hehe, så sant så sant.Lurer litt på hvor utlendingene får penger til en fin BMW fra, da jeg føler dem fleste ikke har noe særlig jobb? (Ingen rasisme) Bare lurer jeg? VELDIG mange av de som jobber, og ofte ikke bare en jobb. Mange jobber også for familien, og da blir det fort 13-17 timer om dagen. LITT flinkere enn late nordmenn
LarsMartin1985 Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Ifølge norsk lov er det vel ikke lov til å jobbe 17timer i døgnet vel?
fre Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Ifølge norsk lov er det vel ikke lov til å jobbe 17timer i døgnet vel? Neppe! hehe
D.C.V Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 "Vi blekansikt blir jo også stoppet av politiet. :)" hehe, så sant så sant.Lurer litt på hvor utlendingene får penger til en fin BMW fra, da jeg føler dem fleste ikke har noe særlig jobb? (Ingen rasisme) Bare lurer jeg? Det lurer jeg og på av og til lurer å på dette.. Arbeidsmiljøloven sier vel at det skal gå 11timer før du begynner på jobb igjen, og jobber man 17 timer så snakker man om 7timer og det er ikke lov..
TomasK Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 fre: Ok, er sikkert godt mulig:) Ettersom jeg har vert sykemeldt i 2måneder etter en liten ulykke på trening, har det blitt litt by og kafe besøk på dagtid. Da jeg fikk en oppfatning om at veldig mangen bare cruiser rundt i byen i feet bmw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå