suprapete Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Venstre sidevindu bak går ikke an å heise/senke. Heisemotoren går hører jeg men vinduet står dønn stille (stengt) mens en slags raslelyd/lyden av noe knust høres. I frykt for å ødelegge greiene enda mer har jeg testet heisen minimalt. Kjøpte bilen for 3 uker siden, perfekt stand ellers. Clues anyone? Noe en med lite erfaring kan skru på selv?
Captain Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Venstre sidevindu bak går ikke an å heise/senke. Heisemotoren går hører jeg men vinduet står dønn stille (stengt) mens en slags raslelyd/lyden av noe knust høres. I frykt for å ødelegge greiene enda mer har jeg testet heisen minimalt. Kjøpte bilen for 3 uker siden, perfekt stand ellers. Clues anyone? Noe en med lite erfaring kan skru på selv? Hei, dette høres ut som det samme som skjedde meg i forrige uke. Forøvrig også 3 uker jeg kjøpte min...merkelig. I mitt tilfelle, så er det en saksemekanisme, som er "mellomleddet" mellom selve vinduet og motoren som kjører vinduet opp/ned. Denne skal ikke være altfor mye jobb å fikse selv, men grunnet at justeringen av vinduet på cab/coupe er ganske finurlig (rammeløse dører, så det problemet har jo ikke du på din e39) å fikse, så fikk bilen min et opphold på autozentrum. Ikke billig.
suprapete Skrevet November 30, 2006 Forfatter Skrevet November 30, 2006 Akkurat ja, og den mekanismen er noe som skal byttes da eller er det en enkel reperasjon bare? Evt hvor mye sånn ca må jeg belage meg på hvis jeg setter bort arbeidet da?
Captain Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Akkurat ja, og den mekanismen er noe som skal byttes da eller er det en enkel reperasjon bare? Evt hvor mye sånn ca må jeg belage meg på hvis jeg setter bort arbeidet da? Tror det burde være en ok jobb med en Haynes repair manual e.l. Jeg satte min inn på autozentrum, de skulle ha 11 lapper for det....men da bytter de viskermotoren også.
suprapete Skrevet November 30, 2006 Forfatter Skrevet November 30, 2006 11 lapper?!!! I h......! Da blir det nok haynesboka og skru selv uten tvil! Driter ikke penger heller... Bra det er lønning nå sier jeg bare......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå