Kobar Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Har hatt en del problemer med varmeapparatet på bilen min, en 318i 85 modell. problemet nå er at selve akslingen som di to turbinene sitter på er helt løs, så når jeg fyrer på 2-3 eller 4 så bråker det som om det var verdens undergang! så denne gang må jeg nok se meg nødt til å skifte hele driten... men hvordan? er det slik at jeg må ut med hele dashbordet eller?? noen som har ny vifte til meg?? tips? mvh Kai R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet November 30, 2006 Share Skrevet November 30, 2006 Vifte skifter du fra motor-rommet..Går muligens ann å bytte bare lager,men ei ny vifte koster 1000-1500kr,så det er ikke verdens undergang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Kan denne hjelpe http://www.velom.net/bimmers/haynes_e30_e28_e34.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå