E36 Coupè Skrevet November 30, 2006 Skrevet November 30, 2006 Har lenge hatt et problem med at tallene i den lille kjørekomputeren "flyter" sammen. Kjøpte forleden dag derfor en stor kjørekomputer, i den tro at det bare var til å plugge i de ledningene som var i bilen fra før. Skjønte at bensinforbruk/check control ikke ville funke,men jeg skulle da bare ha klokke og temp.måler. Problemet er at displayet på den store er helt svart. Knappene lyser når jeg skrur på lysene når tenningen er av,men når jeg skrur på tenningen, så blir det helt mørkt. Noen som har peil som hva som må til for å få klokke/temp til å funke på den store kj.kompen med de elsisterende ledningene?
Tam Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Sjekk om pærene som lyser op temp og klokke er hele. På min gikk pærene når jeg tok ut computeren og jeg trodde at den var ødelagt men oppdaget etter en stund at displayet fungerte men siden det ikke var bakgrunnslys så var de "svarte"
AC Schnitzer Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Tror den store også har strømtilførsel på den pluggen du ikke har.
Sandersen Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 jasså funker ikke computern du kjøpte av meg ?
Energetic Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Det stemmer det forrige innlegget. Du må ha den andre kontakten også.
E36 Coupè Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 jasså funker ikke computern du kjøpte av meg ? nei,d er nok som de sier..strømtilførselen er nok på den andre kontakten som jeg ikke har..
E36 Coupè Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 Men noen som har peiling på om d vil funke om jeg får kontakten nedi den andre "porten" bakpå computeren? Må nok litt modifisering til da,men..
AC Schnitzer Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 Hvis du får tak i den andre kontaken så tror jeg det går å hente strøm over fra den andre. Skal jo gå å ettermontere stor kjørekomp så
E36 Coupè Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Skrevet Desember 3, 2006 ok,får se hva jeg får gjort da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå