Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev under kontrakten på en 97mod E39 i går, men får ikke bilen før til mandagen :x

Vet det er bare 4 dager igjen, men det føles som en evighet!!

gleder meg som en liten unge hvertfall:)

Skrevet
@ Toro

Trodde du var blitt fotgjenger og måtte vente mye lenger enn dette før du kunne kjøre igjen, - eller er det ikke blitt noe av?

Er nok fotjenger en stund ja, men må ha bil likevel :)

ett par bilder av den:

bmw5233.jpg

bmw5234.jpg

Skrevet

Gratulerer, 523'en er en nyyyyydelig bil å kjøre... Bare synd du er i samme klubb som meg, men jeg har bare 2 mnd og 9 dager igjen av 8 ufattelige lange mnd som fotgjenger.... :wink:

Skrevet

Enkel løsning på dette problem: stikk på blodfylla hele helga. To dager raser forbi og på søndag har du verken lov eller lyst til å kjøre bil :)

Skrevet
Når vil du få lov å kjøre den da ?

Har ikke fått dommen enda, men fikk beskjed om at det kunne bli så lenge som 8-10 måneder :cry: Har gått uten i 5 uker nå... Skal aldri kjøre for fort igjen (hadde det bare vært så enkelt å la vær), det å gå uten førerkort er verre enn å sitte i fengsel for meg..

Skrevet
Gratulerer!

Du var jo for å se på den for en liten stund siden, men da kjørte du bomtur. Dvs. at han han hadde en god grunn? 8)

Takk for det :D

Ja han hadde mista telefonen sin dagen før og dermed også nummeret mitt, så han fikk ikke sagt fra.. men samme for meg det nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...