Espen|3k Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Hei Ønsker å kjøpe et par med strøkne baklykter til facelift E30! De kan ikke være sotede! Ring, pm eller mail hvis du har! 40872875 Mail; e_kristoffersen@hotmail.com
Ivanrogov Skrevet Desember 3, 2006 Skrevet Desember 3, 2006 Har noen strøkne når jeg får pakka fra koed med nye baklykter.
Espen|3k Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 Jasså? De selger vel org lyktene til 450 eller noe på koed, så hvor mye skal du ha for dine? Kjøper org sota du da eller? Mine er strøkne men de er sprayet med rød transparent spray, hele lykta untatt ryggelysa... Så det gikk jo seff ikke på eu
Patrick B Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Jasså? De selger vel org lyktene til 450 eller noe på koed, så hvor mye skal du ha for dine? Kjøper org sota du da eller? Mine er strøkne men de er sprayet med rød transparent spray, hele lykta untatt ryggelysa... Så det gikk jo seff ikke på eu Helt røde baklykter er vel ikke noe som trenger etterkontroll på å skifte? Er jo bare å si fra at du skal skifte. Ikke no stress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå