Redlady Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Jeg får ikke lagt inn bilder... Eneste som kommer opp er url adresse i steden for bildene. Har hørt andre si akkurat det samme. jeg henter bildene mine fra photobucket. Får lagt bilder inne på andre forum fra photobucket, men ikke her... Hva som gjør det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Passer du på å trykke på img før og etter du legger inn bildet. Den knappen som er på linjen over der du skriver inn innleget? Blir da http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=21711#img_172 her er en linke som viser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ja... Både foran og bak... Får ikke opp selvom... Prøve på banekjøring Eikås tråden en gang til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 trenger ikke å skrive img foran hvis du velger den "img-linken" på photobucket da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Nå har jeg gjort det som det skal og bildene kommer ikke frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 du kopierer den nederste av de 3 linkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Link til pb sida di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå