D.C.V Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Hei, nå er det på tide at jeg bytter reg reim på min kjære m40b16 motor og i den forbindelse lurer jeg på om det har noe og si med pekkinga i motorn? blir det bedre etter bytte? Noen som vet noe om det? vet forøvrig at det er en møkkamotor..
Stephan.s Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 ikke bytt reim, bytt motor ( spøk til side, måtte bare;) )
D.C.V Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 joda, er enig, men det koster flesk å det har jeg ikke
Sevenord Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Hahaha, nå hadde jeg egentlig en veldig bra kommentar men ON topic: Pekkinga forsvinner nok ikke før du bytter kam...
D.C.V Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Skrevet Desember 1, 2006 Hahaha, nå hadde jeg egentlig en veldig bra kommentar men ON topic: Pekkinga forsvinner nok ikke før du bytter kam... jeg vet hvor du er!!
verticalescape Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 jeg har m50b20 motor til deg litt bedre enn den du har
D.C.V Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 Ka du ska ha for den da? litt bedre? jeg har m40b16 værdns største møkka motor som bmw har laget..' Så er interissert i den m50 motorn, men fra hvilket år er den?
D.C.V Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 ka du skal ha for den da? Hadde jeg hadd m_tech eller E34 deler skulle du ha fådd, men det har jeg ikke..
verticalescape Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 jeg skal ikke ha e34 deler, jeg selger de pris kan vi vel bli enig om, men vi tar det heller til våren, da kjøper jeg verksted skjønner du
oddis Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Hei, nå er det på tide at jeg bytter reg reim på min kjære m40b16 motor og i den forbindelse lurer jeg på om det har noe og si med pekkinga i motorn? blir det bedre etter bytte?Noen som vet noe om det? vet forøvrig at det er en møkkamotor.. M40 er en drittmotor, det er jeg også enig i! ON topic: Pekkinga? = Tikking? Å bytte regreim på M40 er temmlig simpelt. Tør du ikke å gjøre selve oppspenninga av ny reim selv så skrur du vekk alle deksler og slanger og tar den med til et verksted der du får de til å bytte reima (kun reima og evt nytt strammejul). Dette fikser de fleste for en billig slump uten kvittering. Type 400-500kr. All jobben som gjør at reg reim er så dyrt å bytte er fjerninga av alle deler for å komme til. Jeg ser du vurderer å sette inn M50. Det koster ihvertfall flesk i forhold til å bytte reg reim! Kan du ikke skru så er du fort opp 20k med motor i bilen klar til oppstart, og da er den ikke godkjent. Nei, bytt regreim du. For å bli kvitt noe av tikkinga kan du prøve en dieselrens av motoren. Har du titta på kammen din? Om den er slitt så kan du evt prøve å få tak i en brukt. Har faktisk en liggende.
D.C.V Skrevet Desember 5, 2006 Forfatter Skrevet Desember 5, 2006 har kompiser som kan skru, kan skru litt selv også, men det er ikke mye...
oddis Skrevet Desember 5, 2006 Skrevet Desember 5, 2006 Poenget er at en M50 ombygging vil koste MYE mer enn et regreimbytte, evt en M40 byttemotor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå