B.E.E. Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Bilen trekker jevnt opp til 4800rpm, men herfra opp til 6000 er det akkurrat som om bilen holder litt igjen. Noen forslag?
ipox Skrevet Desember 1, 2006 Skrevet Desember 1, 2006 Dette minner veldig om LMM. Hvis den begynner å bli dårlig kan bilen dra dårlig på høye turtall. Hvis du stikker innom BMW merkeverksted skal de ha utstyr for å måle LMM'en.
D.C.V Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 mener det sto for luft mengde måler, med forbehold om fei:)
Dirty Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 det stemmer! dra den ut mens bilen sviver. er en kobling på siden av den! og se om den jaker på turtallet
Champ Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 hmmmm, kan denne LMM gjøre slik at turtallet mitt kutter på 5000 rpm ? trodde først det var turtallspærra som slår inn , men de fleset andre jeg har snakket med slår ikke den inn før på 6000 rpm eller mere , 5000 rpm er jo 1000 rpm UNDER rødstreken, har fått en del forsleg , men nå kan vel kansje også denne mengdemåleren være en synder ? eller vill jewg fått endre symptomer hvis det var feil på denne , for den stopper momentant på 5000 rpm og ved en slik feil på mengdemåleren ville kansje ikke denne feiilen være så stabil ?
Gjest Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 hmmmm, kan denne LMM gjøre slik at turtallet mitt kutter på 5000 rpm ? trodde først det var turtallspærra som slår inn , men de fleset andre jeg har snakket med slår ikke den inn før på 6000 rpm eller mere , 5000 rpm er jo 1000 rpm UNDER rødstreken, har fått en del forsleg , men nå kan vel kansje også denne mengdemåleren være en synder ? eller vill jewg fått endre symptomer hvis det var feil på denne , for den stopper momentant på 5000 rpm og ved en slik feil på mengdemåleren ville kansje ikke denne feiilen være så stabil ? Tror heller dette kan skyldes veivakselsensor.
Simen Malerbakken Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 Høres veldig ut som tett katalysator, må jeg få synse, ofte kommer tett katalysator som en følge av feil på LMM eller Lambda sensor.
Champ Skrevet Desember 4, 2006 Skrevet Desember 4, 2006 men vil da feilen bli så stabil , den kutter på 5000 rpm, og samme plass hver gang , ville ikke dette bli mere ustabilt da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå