The_transporter Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 når jeg er ute og herjer,og slenger med rumpa på bilen med fullt pådrag.. så hender det at den kveler seg litt.. og at den ikke gir ordentlig på igjenn før jeg har retta helt opp igjenn.. hva kan dette være? det hender også at motoren min stopper på tomgang, etter at jeg har kjørt litt og trår inn clutchen.. nettopp bytta plugger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Det er kanskje anti-spinn som tar over. Du skriver ikke hvilken bil du har. Min E34 dør ut i svingene om jeg vatrer. Da har et hjul allerede begynt å spinne, uten at jeg har merket det. Og det blinker ASC i kjørecomputeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Hvilken bil er dette? Med reg Nr? hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Hadde samme på min. Var faktisk rust i jordinga til batteriet, ble dårlig kontakt ved krappe svinger til venstre av alle ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Hvis du ikke har sperre så griper det andre hjulet tak og dreper turtallet. Hvis dette ikke er tilfellet ville jeg i retning av fuelcut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2006 det er en e28 525i ikke antispinn for å si det sånn.. det er veldig ofte i hjulspinn i svinger og i donuts... vet ikke om det er fuelcut.. batteripolene sitter bra.. det skjer på full tank såvel som når jeg har lite bensin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå