Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Driver og leter etter Mattesett med M logo til E30 Touring. Finner det ikke. Leter også etter ROLLO til E30 touring? Har koed rattnav til MOMO? Kan jo såklart sende mail, men regner med jeg får et raskere svar her. Jeg finner heller ikke OFF topic tråden ? Hvor er den? Føler jeg er litt sløv i dag. Finner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Mattesett: E30->Nye dele -> M Technic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 NEEEEEI. Bestillte meg varer for 11tusen, trykte på den ALLER siste knappen så kommer dette opp: Active Server Pages error 'ASP 0113' Script timed out /3.7.asp The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Noen som jobber på koed, som er innlogga og har lyst til og hjelpe meg? Gidder ikke og trykke igjennom 31varer IGJEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Hvis du er innlogget skal disse bli "lagret".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Første gangen jeg handler, så ingenting bli lagret. Må vel bare ha pc`n på til noen fra koed kommer på nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Hvorfor ikke ringe dem? Det er selvsagt stengt nå, men vil tro de har åpent på lørdager, så prøv i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Mandag 9.00 - 18.00 Tirsdag 9.00 - 18.00 Onsdag 9.00 - 18.00 Torsdag 9.00 - 18.00 Fredag 8.00 - 14.30 Lørdag Lukket Søndag Lukket Geir Ove og Fredrik bruker jo å frekventere på dette forumet i helgene, så du kunne ha sendt dem en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Ringe og bestille 31varer tørr ikke jeg nei. Blir jo så det kommer 23varer. Sender en pm istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 første gangen jeg bestillte derfra så fikk jeg også opp en sånn "syntax error" melding. noe med at det gikk for lang tid. så jeg sendte bestillingen enda en gang og da ble det dobbelt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Okey. Men hvordan skjer betalinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 mener å huske at du må legge inn noe opplysninger fra visa kortet ditt, og så trekker de beløpet fra kontoen din når varen sendes. norsk moms betales vel til fraktselskapet TNT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 Okey. Får vel bare sjekke kontoen om det blir trekt. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Eller du kan rigne / sende e-post og høyre om bestillingen er registrert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå