k1t Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Kjøpte en 96 mod 318 tds for en tid tilbake, og der fikk jeg med en chip og en ekstra hjerne.. Chippet stammer fra trimchip.com, og lurte på om noen her hadde noen erfaringer med chip derfra.. kvalitet, brukervennlighet ved instalasjon etc.. Selger hadde byttet hele hjernen til orginal, da han trodde det var grunnen til at bilen var tungstartet.. Dette ga ingen resultater, men han snakket også på at bilen hadde vært inne til Bmw og fårr programmert om noe startsperre bla ifbm bytte av hjerne. Må dette gjøres ved kun chipbytte? Tanker jeg selv gjør er at dette muligens sitter i selve hjernen, og at han derfor måtte programmere om noe? Tenkte prøve chippet men ble litt skeptisk.. Takker for svar Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 ta kontakt med Norman på www.trimchip.com Servicevennlig og artig kar. Svært aktiv i bmw miljøet, bl.a. med en E30 turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 har sendt han en mail for å finne ut hva chippet gir i effektøkning, men å spørre han om kvaliteten ser jeg lite vits i for å være helt ærlig.. De fleste som selger noe kan vel knapt få fullrost sitt eget produkt, derfor jeg ville høre andres erfaringer med produktet.. Ser han er aktiv i bmw-miljøet, og de sier selv at de har veldig god peiling på spesielt bmw, sp lover jo bra.. Men som sagt, selgere har vel kun godord om sine egne produkter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2006 Men forøvrig en veldig hyggelig og hjelpsom kar, ikke noe anna å si om han personlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Du kjenner vel min trimchip.com historie,men det er jo tross alt en del år siden,+at diesel er mye lettere å trimme med chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 http://www.turbochip.no/html/personmodels/bmw.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Har bare gode erfaringer med Norman. Når det gjelder hva de ulike chippene gir av effektøkning så er jo internettsidene hans ganske så gode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå