BMWGUDEN Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 hvor mye kan jeg dreie av dette sånn ca? i mm eller kg? er det merkbar effekt på denne motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 Lurer jeg også på (bare for å få abonnement på tråden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 1, 2006 Share Skrevet Desember 1, 2006 hehe.. det lurer jeg på også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 noen som vett sann ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2006 ingen som vett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.big Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Skal ikke si hvor mye man kan ta av, for det er jeg usikker på. Men kan si at ved å redusere vekta på svinghjulet vil bilen kanskje bli litt hvassere på turtall, MEN den vil også få redusert bunndrag så jeg ville okke gjort dette på en så liten motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Desember 2, 2006 Share Skrevet Desember 2, 2006 Det skal vere en tegning på denne siden en stand. http://medlem.spray.se/bmw02hemsida/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 Skal ikke si hvor mye man kan ta av, for det er jeg usikker på.Men kan si at ved å redusere vekta på svinghjulet vil bilen kanskje bli litt hvassere på turtall, MEN den vil også få redusert bunndrag så jeg ville okke gjort dette på en så liten motor. som jeg har forklart i en annen tråd her også så har tyngden på svinghjulet minimal innvirkning på drivmomentet.. svinghjulet er en lagringsplass for kinetsik energi. dvs den tar opp evt ujevnheter i momentet i motoren. letting av svinghjul medfører bare en mer urolig gange på tomgang, så fort man slipper clutchen så tar drivlinjen og bilen i seg selv opp disse ujevnhetene og man merker ikke noe til lettingen i noen annen form enn raskere respons fra motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 3, 2006 Share Skrevet Desember 3, 2006 fant forresten alu svinghul til div bmw motorer her: https://secure7.nexternal.com/shared/StoreFront/default.asp?CS=ireland&BusType=BtoC&Count1=906109035&Count2=823249459&CategoryID=3&Target=products%2Easp så det burde ikke være noe problem å fjærne en hel del vekt av det originale svinghjulet hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå